کد خبر 1088008
تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۳
بانک‌ها مکلف به بازگرداندن املاک مصادره شده به صاحبان اولیه شدند

سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت از مصوبه شورای پول و اعتبار جهت بازگرداندن واحدهای تولیدی تملک شده با شرایط آسان، به صاحبان اولیه آنها خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، حسین مدرس خیابانی گفت: واحدهای تولیدی که به دلیل بدهی، راکد مانده‌اند باید به ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مراجعه کنند تا مسائل آنها مورد حل و فصل قرار بگیرد.

سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت افزود: همچنین شورای پول و اعتبار نیز مصوب کرده تا بانک‌ها، آن دسته از واحدهای تولیدی تملک شده به دلیل بدهی را، با شرایط آسان به صاحبان اولیه خود برگردانند.

بیشتر بخوانید

هدف‌گذاری صادرات ۴۱ میلیارد دلاری کشور در سال ۹۹

وی با اشاره به رسیدن پویش «تولید، تداوم امید» به ایستگاه سوم با بهره‌برداری از طرح‌های بزرگ صنعتی و معدنی در روز گذشته، تصریح کرد: در حال حاضر، سراسر نقاط کشور همانند یک کارخانه بزرگ سازندگی است و در جای جای آن، فعالیت‌های توسعه‌ای در حال انجام است، این در شرایطی است که پویش تولید، تداوم امید به منظور بهره‌برداری از ۲۰۰ طرح بزرگ صنعتی و معدنی با سرمایه‌گذاری ۱۷۰ هزار میلیارد تومانی و اشتغالزایی ۴۱ هزار نفری به صورت مستقیم، موید این موضوع است.

مدرس خیابانی با اشاره به بازدیدهای صورت گرفته از واحدهای تولیدی مختلف اعلام کرد: تولید در واحدهای صنعتی، به صورت افزایشی در حال انجام است و بیشتر واحدهای تولیدی، طرح‌های توسعه خود را نیز افتتاح کرده‌اند که این برای کشور یک افتخار است.

سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: این موضوع نشان می‌دهد علیرغم اینکه کشور تحت خصمانه‌ترین تحریم‌های ظالمانه قرار گرفته، اما ذره‌ای از مسیر تولید، توسعه و پیشرفت خارج نشده که این افتخار بزرگی است.

وی اضافه کرد: باید نقدینگی و سرمایه‌های سرگردان کشور به سمت امور مولد خارج از واسطه‌گری هدایت شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
    1 0
    اگر اصلاح طلب هستی ما رو به خیر شما امیدی نیست. هیچ اقدام عملی انجام ندین. شما فقط بشینین تا دوره تون تموم شه. اگر هم ایرانی هستین که یا علی، بجنگ تا ریشه ی فساد و ناکارآمدی های آگاهانه زده بشه.
  • وطن پرست DE ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
    0 0
    پس دلارهای نفتی رو کی مصرف می کنه؟ کجا کردید این دلارها رو؟ ضمنا اقای سرپرست این امار رو باید یا وزارت نفت بده یا سازمان برنامه و بودجه.
  • محمد IR ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
    0 0
    من که تیتر خبر رو توی متن پیدا نکردم
  • IR ۱۹:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
    0 0
    دلار نفتی تمام شده ولی حقوقهای میلیونی نفتی ها کماکان ادامه داره، خو ببندید درِ اون وزارت خونه ضرر دِه را
  • IR ۲۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
    1 0
    کی بود ادعا می کرد بعد برجام 2 میلیون بشکه نفت صادر می گنیم؟
    • IR ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
      0 0
      قبل از برجام در خرداد 92 احمدی نژاد 1.5 میلیون بشکه نفت می فروخت
  • IR ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
    0 0
    فرض کن به جای نفت یه کالای دیگه تولید کردی و صادر کردی، خوب اون را هم تحریم می کنن!! درسته که تحریم بعضی کالا ها سخت تره ولی به هر حال فروش کالای تحریمی هم خیلی سخته

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس