کد خبر 1087977
تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۵
تکرار کابوس برای مجیدی در خوزستان؛ طلسم‌هایی که شکست و نشکست

فرهاد مجیدی بازهم در یک دیدار خارج از خانه ناکام بود و بار دیگر در خوزستان حواشی عجیبی پیرامون او و تیمش به وجود آمد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال تهران در تنها بازی عقب افتاده هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران چهارشنبه شب در برابر میزبان خود فولاد خوزستان در ورزشگاه شهدای فولاد با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد تا برای پنجمین بار در این فصل متحمل باخت شود و فولاد هم رسما به چرگه مدعیان اصلی قهرمانی بپیوندد.

فرهاد مجیدی با تیمش دومین باخت متوالی در لیگ را تجربه کرد تا به نوعی از رسیدن به قهرمانی در لیگ نوزدهم ناامید شود. همچنین مجیدی در سومین مسابقه خارج از تهران خود در لیگ برتر بازهم در رسیدن به پیروزی ناکام ماند. او فصل قبل مقابل صنعت نفت و این فصل در برابر گل‌گهر و فولاد پیکار داشته که در هیچکدام به پیروزی نرسیده است.

بیشتر بخوانید:

چشمی، کریمی و غلامی مبتدیانه رفتار می‌کنند

سرمربی جوان استقلال در دومین سفر خود به خوزستان بازهم از کنار زمین اخراج شد و حواشی زیادی با تیم داوری داشت. تیم او فصل قبل در هفته بیست و نهم به خوزستان رفت و در شهر آبادان مقابل صنعت نفت به تساوی بدون گل رسید. یک گل سالم استقلال توسط کمک داور مردود اعلام شد و اعتراض شدید مجیدی باعث شد تا او از زمین اخراج شود. در همان دیدار بود که اندک شانس استقلال برای قهرمانی در لیگ از بین رفت. او بعد از چند ماه بار دیگر به خوزستان برگشت و بازهم به خاطر اعتراض به تصمیمات داوری از کنار زمین اخراج شد و مجددا تیمش در رسیدن به پیروزی ناکام ماند تا اندک شانس برای قهرمانی از بین برود.

از طرفی تیم فولاد خوزستان موفق به شکست ۲ طلسم شد. آنها برای اولین بار در این فصل در خانه گل خوردند اما شکست نخوردند و برد را مال خود کردند. این تیم اهوازی پیش از این ۲ گل در خانه از صنعت نفت و پرسپولیس خورده بود و در هر ۲ مسابقه با همان یک گل شکست را پذیرا شده بود اما این بار کامبک آنها باعث پیروزی‌ و طلسم‌شکنی‌شان شد. همچنین فولاد بعد از ۱۹۰۹ روز توانست از سد استقلال بگذرد. آنها در سه فصل گذشته هیچگاه مقابل استقلال به توفیقی نرسیده بودند و در اهواز نیز ۲ فصل آخر را با باخت‌های چهار بر یک و سه بر یک پشت سر گذاشته بودند.

جواد نکونام هم در سومین رویارویی با استقلال هم به اولین برد خود رسید و هم بی‌ شکستی خود را تداوم بخشید. تیم او حالا با ۳۶ امتیاز در رده پنجم قرار دارد و با توجه به دیدارهای باقیمانده مدعی کسب سهمیه آسیایی است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس