کد خبر 1087971
تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۴
خبر بد برای استقلال تایید شد؛ ارسلان ۶ بازی را از دست داد

ارسلان مطهری به دلیل مصدومیت حدود چهار هفته نمی‌تواند استقلال را همراهی کند و احتمالا ۶ مسابقه این تیم در لیگ را از دست می‌دهد.

به گزارش مشرق، استقلال در بازی عقب افتاده خود مقابل فولاد خوزستان که به باخت ۲ بر یک منجر شد؛ ارسلان مطهری را به دلیل مصدومیت از اواسط بازی از دست داد. حالا بعد از معاینات صورت گرفته مشخص شد که مهاجم آبی‌پوشان حدود یک ماه به دور از میادین خواهد بود.

دکتر کاوه ستوده پزشک تیم فوتبال استقلال در این باره اظهار داشت: همانطور که اطلاع دارید مطهری در جریان بازی با فولاد مصدوم شد. پس از گرفتن MRI  و معاینات مربوطه مشخص شد که امیر ارسلان مطهری دچار کشیدگی عضله در ناحیه همسترینگ است و به مدت چهار هفته نیاز به فیزیوتراپی و درمان دارد.

بیشتر بخوانید:

مهاجم استقلال بازی با سایپا را از دست داد

بدین ترتیب مطهری قطعا بازی‌های استقلال تا اوایل مرداد را از دست می‌دهد و این یعنی با توجه به برنامه لیگ تا هفته بیست و چهارم و تخمین زده نسبت به هفته‌های آتی او احتمالا تا هفته بیست و هفتم نمی‌تواند تیمش را همراهی کند.

مطهری در این مدت در بازی‌های استقلال مقابل سایپا، پارس جم، تراکتور، صنعت نفت، نساجی و سپاهان را از دست می‌دهد و شاید در سه هفته پایانی بتواند تیمش را همراهی کند.

مصدومیت مطهری در حالی رقم خورده که پیش از مرتضی تبریزی و رضا آذری نیز به دلیل پاره شدن رباط صلیبی فصل را از دست داده بودند. حالا دست فرهاد مجیدی از هر زمان دیگری برای خط حمله تیمش خالی است.

دیاباته هنوز فرم بازی را به دست نیاورده و تبریزی و مطهری هم دچار مصدومیت شده‌اند. باید دید در بازی استقلال برابر سایپا در روز نهم تیرماه چه کسی زوج قایدی در خط حمله خواهد بود. 

همچنین لازم به ذکر است مطهری با این مصدومیت شانس خود برای آقای گلی را هم از دست داد. او در این فصل برای استقلال و ذوب‌آهن هشت گل زده بود و فاصله‌اش با صدر جدول گلزنان تنها ۲ گل بود ولی حالا با این دوری طولانی‌مدت عملا شانسی برای آقای گلی ندارد.

منبع: سایت باشگاه استقلال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
    9 12
    استقلال و تیم ملی با لجاجت وزیر نالایق ورزش نابود شدند.همه رو فدای پرسپولیس کرده.
    • US ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
      1 3
      مثلا چیکار کرده؟
    • IR ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
      3 2
      شیرداغ دهنتو سوزونده فوتش رو به ماست سرد میدی؟ نچایی
    • DE ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
      3 2
      اصلا دیگه نباید اجازه بدن هر بازی وزیر روی بازیکن استقلال خطا کنه
    • amir IR ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
      0 0
      دقیقا همینه ، کم مونده بود داور یه نفر از تماشاگرهای طرفدار استقلال رو هم توی خونه و از پای تلویزیون از منزل خودش اخراج کنه بیرون

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس