کد خبر 1087930
تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۴
خریدهای گل‌محمدی مشخص شد

گفته می‌شود یحیی گل‌محمدی علاقه‌ای به همکاری با سیدجلال حسینی کاپیتان پرسپولیس برای فصل آینده ندارد و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، قرمزها بعد از ماهینی باید با کاپیتان اول خود هم خداحافظی کنند.

به گزارش مشرق، سرمربی پرسپولیس در واکنش به شایعات پیرامون تیمش گفت: وقتی هنوز ۹ هفته از مسابقات لیگ باقی مانده است، چطور می‌شود لیست داد؟! من همه بازیکنانم را می‌خواهم و به آن‌ها نیاز دارم.

«گفته می‌شود یحیی گل‌محمدی علاقه‌ای به همکاری با سیدجلال حسینی کاپیتان پرسپولیس برای فصل آینده ندارد و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، قرمزها بعد از ماهینی باید با کاپیتان اول خود هم خداحافظی کنند. مگر اینکه سیدجلال مشکلی با نیمکت‌نشینی نداشته باشد!»

بیشتر بخوانید

تقدیر از علی کریمی در باشگاه پرسپولیس

ستاره حریف پرسپولیس از تیمش جدا شد

این خبری بود که یکی از رسانه‌ها منتشر کرد و خیلی زود در فضای مجازی پیچید. شاید یکی از دلایل اصلی این شایعه، بازی نکردن سیدجلال حسینی در سومین دیدار تدارکاتی پرسپولیس برابر شهرخودرو مشهد باشد. این در حالی است که در این دیدار تدارکاتی، کادر فنی پرسپولیس از سیدجلال پرسید «آیا می‌تواند بازی کند؟» خود کاپیتان پرسپولیس به مربیان تیمش اطلاع داد که بهتر است ریسک نکند و در این دیدار تدارکاتی به میدان نرود.

سیدجلال حسینی مدتی است با مصدومیت دست و پنجه نرم کرده و بر همین اساس نتوانسته در دیدارهای دوستانه قبلی تیمش بازی کند. این مصدومیت و قرار نگرفتن در ترکیب اصلی پرسپولیس این ذهنیت را به وجود آورد که شاید سیدجلال در فصل آینده جایی در پازل تاکتیکی گل‌محمدی نداشته باشد. مضاف بر اینکه در دیدارهای تدارکاتی اخیر پرسپولیس، یحیی گل‌محمدی از زوج محمدحسین کنعانی‌زادگان و شجاع خلیل زاده استفاده کرد. این دو در دیدار با پیکان هم زوج مرکز خط دفاعی پرسپولیس را تشکیل خواهند داد. البته به احتمال زیاد حسینی هم به عنوان بازیکن تعویضی بازی خواهد کرد. فراموش نکنید قانون استفاده از ۵ تعویض که توسط فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) به تصویب رسیده نیز کمک می‌کند تعداد بازیکنان بیشتری در مسابقات به میدان بروند.

اما شاید جالب‌تر از همه واکنش گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس به شایعه رفتن سیدجلال در پایان فصل باشد: «هزار بارگفتم و باز هم می‌گویم من هیچ لیست مازادی در پرسپولیس ندارم. عقل سلیم و منطق هم همین را می‌گوید وقتی هنوز ۹ هفته از مسابقات لیگ باقی مانده است، چطور می‌شود لیست داد؟! من همه بازیکنانم را می‌خواهم و به آن‌ها نیاز دارم. سیدجلال خودش بزرگ و باتجربه‌تر از این حرف هاست و چنین شایعاتی نمی‌تواند تیم من را به هم بریزد.»

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مهدی IR ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
    2 0
    به نظر بنده سید جلال بهترین دفاوسطه ایرانه ولی بخارسنش که رفته بالا نمیتونه ۹۰دقیقه بازی کنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس