گاف بزرگ بانک مرکزی آمریکا

گزارش جدید اداره حسابداری دولت آمریکا نشان می‌دهد که فدرال‌رزرو ۱.۴ میلیارد دلار کمک کرونایی را به طور اشتباهی برای افراد مرده ارسال کرده است.

به گزارش مشرق به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، گزارش جدید اداره حسابداری دولت آمریکا نشان می‌دهد که فدرال‌رزرو ۱.۴ میلیارد دلار کمک کرونایی را به طور اشتباهی برای افراد مرده ارسال کرده است.

طبق بسته کمکی که کنگره برای شهروندان آمریکایی تصویب کرده بود، دولت برای هر آمریکایی یک چک ۱۲۰۰ دلاری ارسال کرد.

بیشتر بخوانید

آمریکا در حال تبدیل شدن به عربستان دیگری است

بانک مرکزی آمریکا گزینه‌ای غیر از چاپ پول ندارد

حالا اداره درآمد داخلی آمریکا هشدار داده است که افرادی که این چک‌ها را به جای بستگان مرده خود دریافت کرده‌اند باید مبلغ آن را به دولت پس بدهند.

اداره حسابداری دولت آمریکا هم طی بیانیه‌ای اعلام کرد که نامه‌هایی برای افرادی که این مبالغ را دریافت کرده‌اند ارسال خواهند شد تا آنها را نسبت به دستورالعمل بازگرداندن این پول آگاه کند. همچنین این اداره تاکید کرد که باید اطلاعات بین نهادهای مختلف دولتی بیشتر به اشتراک گذاشته شده تا در آینده از بروز چنین اشتباهاتی جلوگیری شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • LB ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
    2 0
    اشتباهی؟ اتفاقا خیلی هم درست. به نام مرده صادر میکنند، طرف که نمیاد پولو بگیره. میشه مال خودشون.
  • IR ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
    2 0
    دولت پاکدست آمریکا، با اینکه این آشغالا رقمهای کلانی رو اختلاس میکنن و باعث و بانی اختلاس در ممالک دیگه میشن و مامن و پناهگاه اختلاسگران فراری هستن اما با کمال وقاحت فسادهای مالی در کشوری مثل ایران رو طوری نشون میدن که انگار فقط در ایران رخ میده، پشت تمام فسادهای بزرگ در دنیا شبکه کثیف صهیونیستی، سازماندهی کننده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس