کد خبر 1087854
تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۵
دادگاه صهیونیستی

یک دادگاه صهیونیستی با بی‌توجهی به درخواست تجدیدنظر پتریارک مسیحیان ارتدوکس در قدس، با فروش املاک کلیسای ارتدوکس به شهرک‌نشینان صهیونیست موافقت کرد.

به گزارش مشرق، «موشیه بار عوم» قاضی یک دادگاه صهیونیستی با درخواست تجدیدنظر پتریارک مسیحیان ارتدوس مبنی بر لغو معامله فروش املاک کلیسای ارتدوکس در خیابان «یافا» در قدس به انجمن شهرک‌نشینیان «عطیرات کوهانیم» مخالفت کرده است.

بیشتر بخوانید:

ریشه اختلاف رژیم صهیونیستی و اروپا درباره کرانه باختری

به گزارش خبرگزاری «معا»، پتریارک کلیسای ارتدوکس پس از شنیدن حکم دادگاه یادشده گفت: «ما شوکه شدیم. از این تصمیم جا خوردیم».

طبق تصمیم این دادگاه صهیونیستی، انجمن شهرک‌ نشینان «عطیرات کوهانیم» اجازه خواهند داشت تا املاک و هتل‌های بزرگ نزدیک به دروازه «یافا» را از مستأجران فلسطینی تخلیه کنند.

به گفته معا، تصمیم دادگاه درست یک روز پس از جلسه اولیه پرونده و پیش از گوش فرادادن به اظهارات بوده است. این مسئله باعث تعجب افرادی شده است که پیگیر پرونده بوده‌اند چرا که تیم حقوقی پتریارک مسیحیان ارتدوکس شواهدی موثق ارائه کرده بودند که نشان می‌داد معامله یادشده سرار فساد است و تعدادی از دست اندکاران معامله یادشده به نقض قانون، ارتشا، زیر پاگذاشتن اختیارات، باج‌گیری و کلاهبرداری متهم هستند.

پتریارک کلیسای ارتدوکس در این خصوص گفت که طی چهارده سال گذشته با استفاده از تمام ابزارها حقوقی تلاش کرده است تا این معامله را لغو کند و همچنان اصرار دارد که املاک «باب الخلیل» را از چنگ انجمن شهرک‌نشینان نجات دهد.

او همچنین گفت که این پرونده را به دادگاه عالی ارائه خواهد کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس