عین الاسد

کارشناس مسائل موشکی و مسئول سابق بخش مدیریت دفاع موشکی وزارت امنیت رژیم صهیونیستی تأکید کرد که ایران در حمله به پایگاه آمریکایی «عین الاسد» در عراق موفق شد اسکادران پهپادی آمریکا را فلج کند.

به گزارش مشرق، «یوزی رابین» کارشناس مسائل موشکی و  مسئول سابق بخش مدیریت دفاع موشکی در وزارت امنیت رژیم صهیونیستی در مصاحبه‌ای با رادیو ارتش رژیم صهیونیستی ضمن هشدار درباره موشک‌های نقطه‌زن حزب الله، به توان موشکی ایران اعتراف کرد.

بیشتر بخوانید:

قمار انتخاباتی ترامپ بر سر «عین الاسد»ها

آمریکا عین‌الاسدهای زیادی در منطقه دارد

به گزارش پایگاه خبری «المرکزی»، عوزی رابین در این خصوص گفت: «باید توان حمله از راه دور اسرائیل بیشتر شود؛‌ هر نوع حمله‌ از راه دوری و با تمام ابزارها نه فقط با هواپیماهای سرنشین‌دار بلکه با موشک و انجام آن کاری که ایرانی‌ها با موفقیت اجرا کردند».

رابین در ادامه گفت: «ایرانی‌ها با موشک‌های که ابتدای سال جاری، به پایگاه آمریکایی "عین الاسد" در عراق شلیک کردند، موفق شدند اسکادران پهپادهای آمریکا را در آن پایگاه فلج کنند و توان واکنش را از آنها بگیرند».

این کارشناس صهیونیست اظهار داشت که برتری هوایی بدون هواپیما، پیشرفتی دراماتیک در میدان نبرد محسوب می‌شود که باید به آن توجه داشت. وی در ادامه همچنین خواستار توجه به موشک‌های نقطه‌زن حزب الله شد.

رابین در پایان گفت که دشمنان تل‌آویو با استفاده از موشک‌های دقیق قادرند توان هوایی طرف‌های متخاصم را از کار بیندازند تا امکان حمله بدون استفاده از هواپیما برای نیروی زمینی آنها فراهم شود. او همچنین گفت که طرح موشک‌های نقطه‌زن باعث خواهد شد حزب الله بدون استفاده از هواپیماها، توانی مشابه توان نیروهای هوایی «اسرائیل» داشته باشد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
    24 26
    شما هم هی موشک نشون بدین تا این کودن‌ها یاد بگیرند. حالا عربستان و امارات انگل هم رفتند به سمت موشک. نکنید این کار رو
    • IR ۲۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
      53 10
      نه عمر رژیم های مرتجع به این کار میکشه و نه اربابانشون اجازه میدن نگران نباش موشک ها فقط پوسته ای از قدرت دفاعی ماست...
    • IR ۰۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
      0 0
      هر چقدر اسکادران جنگنده های پیشرفته و موشک های تاد و پاتریوت به دردشون خورد موشک نقطه زن هم به دردشون میخوره
    • FR ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
      4 1
      خخخخخخخخخخخ . اصلا کاشف موشک شمایید.خوب میشی یه روزی. قبل از اینکه بدونید موشک چیه عربستان و عراق موشک داشتن این متوهمی هم که نوشته اربابشون اجازه نمیده بیسوادی بیش نیست که همیشه سرش زیر برف بوده. صدم و قذافی هم موشک زیاد داشتن ولی نجاتشون نداد.
    • پاسخ به 13:08 IR ۲۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
      0 0
      آدم ناحسابی صدام و قذافی و عربستان موشک داشتند ولی موشکشون دقت نداشت دانگ فنگ 3 ها و اسکاد های قدیمی ناکارامد آنهم با تعداد نه چندان زیاد و زیر ساخت های نه چندان قوی . خب معلومه نمیتونه نجاتشون بده . خطای بیش از یک کیلومتر اسکاد کجا و خطای ده متر ذوالفقار کجا . در ضمن 23:20 درست گفته. اربابان آنها هرگز برایشان جنگ افزاری که بتواند اسرائیل را به طور موثر تهدید کند نخواهند داد . هرچند که آنها هرچقدر هم سلاح پیشرفته داشته باشند ، بازهم به دلیل آموزش نادرست و بیداد فساد و نبود روحیه جنگاوری در بین نیرو ها کاری از پیش نخواهند برد . مثال بارزش هم جنگ یمن هست که عربستان و امارات مثل خر توی گل گیر کرده اند .
  • IR ۲۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
    18 13
    ایران نمیخواد به اسرائیل حمله کنه ؟
    • IR ۲۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
      17 8
      22:14 تو همین جا وایستا هر وقت قرار شد حمله کنن میام بهت میگم، باریکلا!!!
    • IR ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
      32 8
      ان شاءالله اون روز دور نیست...
  • IR ۰۷:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
    1 4
    خرابه ها قابل بازسازی است مهم این بود که خون از دماغ یک سرباز آمریکایی نیامد و امروز فرمانده سنتکام در حال رجزخوانی است
  • IR ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
    5 0
    انتقام بدون مرز

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس