کد خبر 1087788
تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۵
دستگیری نمایه بازداشت نمایه

رئیس کلانتری کیانشهر از دستگیری ۳ عامل تخریب خودروهای سواری در خیابان فدائیان اسلام خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ حسین حسین زاده بیان داشت: ساعت ۲۱:۱۵ شامگاه سوم تیرماه، شهروندان در تماس با پلیس ۱۱۰ اعلام کردند چند جوان، پس از تخریب شیشه های ۳ دستگاه خودروی سواری در خیابان فدائیان اسلام از محل گریخته اند.

بیشتر بخوانید:

عامل قتل در پارک چیتگر به دار آویخته شد

وی عنوان کرد: با اعلام این خبر، به سرعت تیم عملیات به همراه واحدهای گشتی برای بررسی موضوع و شناسایی و دستگیری متهمان به نشانی اعلامی اعزام شدند و به تحقیقات میدانی و محلی پرداختند.

ببینید:

عکس/ کشف بزرگترین محموله مواد مخدر در تهران

این مقام انتظامی تصریح کرد: با بررسی دوربین های مداربسته ماموران موفق شدند در شامگاه سوم تیر ماه، یکی از عاملان این تخریب که سابقه دار نیز می باشد دستگیر و برای ادامه تحقیقات به کلانتری ۱۵۸ انتقال می دهند.

رئیس کلانتری ۱۵۸ کیانشهر عنوان کرد: متهم در بازجوئی اولیه به جرم ارتکابی با همکاری دو تن از همدستانش اعتراف و هر دو متهم دیگر نیز با هماهنگی های قضائی دستگیر کردند.

سرهنگ حسین زاده با بیان اینکه متهمان علت تخریب خودرو ها هیجان طلبی تفریح اعلام کرده اند، گفت: هر سه متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
    1 0
    باید طوری مجازات شوند که دیگر هوس چینین تفریحاتی را نکنند اما اگر این دستگاه قضایی مجرم ساز ما توان این کار را داشته باشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس