از آسمان

به گفتۀ تهیه کننده و کارگردان مجموعه از آسمان، این برنامه در روایت تازه اش زندگی شهید افغانستانی مهدی صابری را روایت کرده است.

به گزارش مشرق، هم ورزشکار بود و هم اهل تحصیل. مسجد و هیئت فعالیت فرهنگی اش ترک نمی شد. مادرش همین یک پسر را داشت ولی موقع بدرقۀ جوانش از ته دل گفت: « راضیم! شهادت گوارای وجودت »

به گفتۀ تهیه کننده و کارگردان مجموعه از آسمان، این برنامه در روایت تازه اش زندگی شهید افغانستانی مهدی صابری را روایت کرده است.

 امیر خورشیدی فرد ضمن گرامیداشت هفتۀ کرامت و عرض ادب به پیشگاه حضرت امام رضا و خانم فاطمۀ معصومه علیهم السلام اضافه کرد: زندگی شهید صابری جذابیت های فراوانی دارد که به دل آدم می نشیند.

وی دربارۀ تولید این روایت ابراز داشت: برای ضبط این برنامه به شهر قم سفر کردیم و علاوه بر خانوادۀ شهید با دوستان و همرزمان وی گفتگوهای جالبی داشتیم. امیدواریم حاصل تلاش تیم تولید ازآسمان مورد رضایت مردم عزیز ایران قرار بگیرد.

قسمت جدید ازآسمان جمعه ششم تیرماه رأس ساعت شانزده از شبکۀ دو سیما پخش خواهد شد. در تولید این روایت آقایان سعید سلیمانی، مرتضی اعطاسی، نادر گهرسودی، عباس خورشیدی فرد و حمید بناء مشارکت داشته اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • بیننده DE ۰۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
    0 0
    ممنونم ظاهرا چند وقتی خبری نبود از اطلاع رسانی این برنامه در سایت مشرق. خیلی عالی است که به شهدای افغانستانی پرداخته می شود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس