لاری

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از روز گذشته تا ظهر پنج شنبه ۵ تیر ۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۵۹۵ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شدند.

به گزارش مشرق، سیما سادات لاری، بعد از ظهر پنجشنبه در ارتباط تصویری، به ارائه تازه‌ترین آمار کرونا در کشور پرداخت.

وی با اشاره به ۲۵۹۵ مورد جدید کرونا در شبانه روز گذشته و بستری شدن ۱۳۰۵ نفر از آنها در مراکز درمانی گفت: تا کنون ۲۱۵ هزار و ۹۶ نفر در کشور به کرونا مبتلا شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

لاری، تعداد فوتی‌ها در شبانه روز گذشته را ۱۳۴ نفر اعلام کرد و افزود: آمار جان باختگان تا ظهر پنجشنبه ۵ تیر ۹۹، به ۱۰ هزار و ۱۳۰ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت، آمار بهبودیافتگان را مورد اشاره قرار داد و گفت: تا کنون ۱۷۵ هزار و ۱۰۳ نفر از بیماران کرونا، بهبود یافته‌اند.

لاری، تعداد بیماران مبتلای به کرونا در وضعیت شدید را ۲۸۹۹ نفر اعلام کرد.

به گفته وی، در حال حاضر بیشتر شمار بیماران بستری کوید ۱۹ در استان‌های خوزستان، بوشهر، کرمانشاه، کردستان و هرمزگان است و تعداد افراد بستری در بیمارستان‌ها در استان‌های فارس و تهران نیز رو به افزایش است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 9
  • IR ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
    18 0
    آیا یه فکری به حال استانهای درگیر نباید کرد چرا جدی گرفته نمیشه متاسفانه مسیولین تا دیدن وضع کشورهای اروپایی از نظر تعداد مبتلایان و فوتی ها خیلی خوب نیست دیگه مدیریت کرونا رو رها کردن احتمالا میگن فوقش مثل اونا میشیم
  • غربگرا IR ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
    5 15
    کم کم داره امار بهبود یافته ها از مبتلا ها بیشتر میشه و اینها دست بردار نیستن
  • محمد IR ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
    20 2
    تعجب میکنم اصلا ما مسئول داریم ب فکر مردم باشه هر روز امار بالاتر میره اینا دنبال ایمنی گله ای هستن .ما زیر ساخت ها را نداریم اکثر کشور های اروپایی موفق بودن .ایران تقریبا تو کنترل نا موفق بوده .
  • IR ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
    11 58
    جهانپورخیلی گوینده توانائی بوداین خانمه اصلاحرف زدن بلد نیست تو این مملکت هرکس یه ذره توانائی داشته باشه یه برچسبی بهش میزنن وبرکنارش میکنن
    • IR ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
      9 3
      از فهم کم تو مشخصه توانایی رو در چه میبینی .خخخخخخخخخخخخخخخ
    • میثم IR ۰۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
      0 0
      آخه برادران کمونیست چینی ناراحت شدن هرکی هم مشکل داره جمع کنه از ایران بره
  • IR ۱۸:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
    30 2
    وقتی اوس حسن میگه افزایش ابتلاها ربطی به مسافرتها نداره و پاشید برید مسافرت، دیگه چه انتظاری داری؟ منتظر بیشتر از اینها باشید
    • IR ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
      1 0
      فرضا اوس حسن گفت : خودرا در چاه بیاندازید عقل چه می گوید!! حکایت گوسفندان و بع بع انهاست دیگر
  • وطن پرست DE ۲۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
    1 4
    ایشون با اقای موسوی لاری وزیر کشور خاتمی و یا وزیر اطلاعات دولت روحانی نسبتی دارند؟ هر دو این عزیزان از شهرستان لار هستند. نمی دونم چرا جوانگرایی هیچ وقت به ما نمی رسه.
  • ناشناس US ۰۸:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
    0 0
    اگر خوب دقت کنید می بینید که بیماران کرونایی در کشور و جهان سیر صعودی پیدا کرده وقتی امار هر روز بیشتر شود به همان ترتیب امار فوتیها و بستریها هم افزایش میابد درست است که نمیتونیم جلوی ان را بگیریم اما باید سعی کنیم حرکت ان را کند کنیم تا بتدریج و اهسته اهسته پیشرفت کند این بیماری ممکن ده ها سال با ما باشد، در طبیعت بسیار مقاوم است
  • IR ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
    0 0
    حالا یا می دانند و خود را به نادانی می زنند یا نه اصلا جریان مغشوش کرونا همه را گیج خود کرده، نمی دانند چه باید بکنند و با توجه به آمار شعار " ما کرونا را شکست می دهیم " تبدیل به جک روز شده و شاید هم مرگ عده ایی از سالمندان و معلولان و بیماران بر اثر کرونا برای مردم و دولت ها به دلایل مختلف توجیه پذیر و جریانی طبیعی و بی اهمیت باشد ولی با رشد مرگ و میر در بین کودکان و جوانان آیا زنگ خطر برای همه به صدا در نیامده و آمارها دروغ است و دولت و ملت با هم در تعارضند یا تعامل؟
  • IR ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
    0 0
    چرا اینقدر بی تفاوت شده ایم. ۱۳۴نفر !! ۱۳۴خانواده داغدار و شاید۱۳۴خاتواده بی سرپرست شده باشند. یک ماه در خانه بمانید . همه !خداوند روزی رسان است.چرا نگران خوراک خود هستید. دولت را ولش این دولت خدمتی به خلق نخواعد کرد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس