جانز هاپکینز: شمار قربانیان کرونا در آمریکا به 122 هزار نفر نزدیک شد

طبق جدیدترین آمار و ارقام دانشگاه جانز هاپکینز، با مرگ ۷۵۲ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع قربانیان کرونا در آمریکا به مرز ۱۲۲ هزار نفر رسید.

به گزارش مشرق، طبق جدیدترین آمار و ارقام دانشگاه «جانز هاپکینز»، با مرگ ۷۵۲ نفر دیگر در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع قربانیان ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا به ۱۲۱ هزار و ۹۶۹ نفر افزایش یافت.

بیشتر بخوانید:

این آمار و ارقام همچنین نشان می‌دهد که ۳۳ هزار و ۵۱۵ نفر دیگر در ۲۴ ساعت گذشته در آمریکا به ویروس کرونا آلوده شدند و مجموع مبتلایان به «کووید-۱۹» در این کشور به دو میلیون و ۳۸۰ هزار و ۴۵۲ نفر رسید.

مقایسه آمار و ارقام جدید دانشگاه جانز هاپکینز با آمار یک روز قبل این مرکز نشان می‌دهد که تعداد مبتلایان و قربانیان کرونا تا حدودی کاهش داشته است.

از طرف دیگر، پایگاه اطلاع‌رسانی worldometers، مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا را دو میلیون و ۴۶۲ هزار و ۵۵۴ نفر و مجموع قربانیان آن را ۱۲۴ هزار و ۲۸۱ نفر گزارش کرد. ایالت نیویورک با ۴۱۳ هزار و ۳۵۵ مورد ابتلا و ۳۱ هزار و ۳۴۶ مورد فوتی، کانون بیماری همه‌گیر کرونا در آمریکا است.

طبق آمار و ارقام دانشگاه «جانز هاپکینز»، تاکنون دستکم ۹ میلیون و ۴۰۵ هزار و ۸۰۰ نفر از مردم سراسر جهان به ویروس کرونا آلوده شده‌اند که از آن میان ۴۸۲ هزار و ۱۲۸ نفر جان خود را از دست داده‌اند و چهار میلیون و ۷۲۹ هزار و ۴۲۳ نفر نیز بهبود یافته‌اند. آمریکا همچنان در صدر کشورهای جهان با بیشترین آمار مبتلایان و قربانیان کرونا قرار دارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس