درخشان:‌ کادر مدیریتی پرسپولیس باید به گل‌محمدی کمک کند/ از درگذشت احمد راضی به شدت ناراحت شدم

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت که کمک کردن به یحیی گل‌محمدی و حمایت از این مربی باید اولویت کادر مدیریتی باشگاه باشد.

به گزارش مشرق، حمید درخشان در خصوص شرایط پرسپولیس در آستانه شروع مسابقات لیگ برتر فوتبال و اینکه خیلی‌ها قهرمانی این تیم را قطعی می‌دانند گفت: من اینطور فکر نمی‌کنم و از حالا نباید با قاطعیت صحبت کرد. پرسپولیس تیم خوبی است و موقعیت خوبی هم برای قهرمانی دارد ولی آنها در شرایط فعلی فقط باید به فکر امتیاز جمع کردن باشند تا قهرمانی‌شان را قطعی کنند. امیدوارم پرسپولیس نه تنها چهارمین قهرمانی را به دست بیاورد، بلکه هفت، هشت سال پیاپی قهرمان شود تا یک رکورد بی‌نظیر را از خود بر جا بگذارد.

بیشتر بخوانید:

تدبیر جالب کادرفنی پرسپولیس برای بازی با پیکان

وی با اشاره به حضور یحیی گل‌محمدی روی نیمکت سرخ‌پوشان اظهار داشت: مربیگری در پرسپولیس با تیم‌های دیگر متفاوت است و پرسپولیسی‌ها باید به گل‌محمدی کمک کنند. ما از مربی خارجی حمایت کردیم چون روی نیمکت پرسپولیس نشسته بود و حالا باید از مربی ایرانی هم حمایت کنیم. هواداران باید کمک و حمایت کنند، ولی مهمتر از هواداران کادر مدیریتی باشگاه و اعضای هیئت مدیره هستند که باید کمک کردن به یحیی را در اولویت قرار دهند.

هافبک پیشین تیم ملی فوتبال ایران در خصوص درگذشت احمد راضی بازیکن پیشین تیم ملی عراق که به بیماری کرونا مبتلا شده بود، عنوان کرد: از شنیدن این خبر بسیار بسیار متاسف شدم. من با تیم ملی برابر راضی بازی کردم، همینطور با پرسپولیس که برابر الزورا بازی کردیم و بازی با تساوی به پایان رسید. راضی بازیکن توانمندی بود و از شنیدن این خبر به شدت ناراحت شدم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس