اسم استقلال در تاریخ فوتبال جاودانه می‌شود

کاپیتان و مدافع اسبق استقلال گفت: هر تیمی از بالای جدولی‌ها گرفته تا تیم ته‌جدولی وقتی روبه‌روی استقلال به زمین می‌رود دو برابر همیشه انگیزه دارد.

به گزارش مشرق، پیروز قربانی کاپیتان و مدافع اسبق استقلال در آستانه دیدار تیم‌های فولاد و استقلال در اهواز ابراز امیدواری کرد دلتنگی‌های اهالی فوتبال در ارتباط با دوران کرونا با این دیدار برطرف شود. او با خبرورزشی درباره شرایط برگزاری دیدارهای لیگ برتر در دوران پساکرونا حرف زد.


بازی استقلال و فولاد را چطور پیش‌بینی می‌کنید؟
پیش از هر چیز باید بگویم این‌قدر از اینکه دوباره لیگ شروع می‌شود حال خوبی دارم که خیلی به بازی و شکل و فرمش فکر نمی‌کنم.


دلتان برای فوتبال تنگ است؟
زیاد! الان ماه هاست تب و تاب فوتبال خوابیده و با این دیدار قطعاً باز هم حس و حال قبل برنمی‌گردد.

بیشتر بخوانید:

فیلم/ وضعیت عجیب در هواپیمای حامل کاروان استقلال

حتی بدون حضور تماشاگران؟
حتی بدون تماشاگران! مردم درک می‌کنند که چه شرایطی است. الان باز هم می‌شنویم که کرونا در حال اوج گیری است و مردم خوب می‌دانند که در این وضعیت برای سلامتی خود و خانواده‌شان هم که شده باید در خانه بمانند. در این روزها همین که می‌توانیم در خانه بمانیم و فوتبال تیم‌های لیگ برتری خودمان را ببینیم خیلی خوب است. الان مدتی است که فوتبال در آلمان شروع شده و بعد از آن هم اسپانیا و بقیه راه افتاده‌اند و ما در این مدت دلخوش به آن مسابقات بودیم ولی از این هفته دیگر لیگ خودمان هم شروع می‌شود.


فکر می‌کنید ادامه پیدا کند؟
حتماً! وقتی خیلی از مشاغل راه‌اندازی شده چرا فوتبال را برگزار نکنند؟!


بازی را چطور پیش‌بینی می‌کنید؟
بازی سخت است. در اهواز هوا گرم است و هر قدر هم که فکر کنید در خنکی شب بازی کنند ولی باز هم این وضعیت برای استقلال ایجاد مشکل می‌کند، چون شب اهواز مثل روز تهران گرم است. قطعاً تیمی می‌تواند بهتر ظاهر شود که بدنسازی بهتری داشته است.


از اوضاع استقلال خبر دارید؟
تاحدودی می‌دانم که چند بازیکن مصدوم داشتند و دیاباته را هم که نبردند. در این وضعیت استقلال، داریوش شجاعیان را هم ندارد و فرشید اسماعیلی هم که نیست. اوضاع عجیب و غریب است و تا به حال کسی این شرایط را تجربه نکرده است. شاید به نوعی استقلال و فولاد اسامی‌شان در تاریخ جاودانه می‌شود که در دوران کرونا به عنوان اولین تیم‌ها به میدان می‌روند و این وضعیت را تجربه می‌کنند. مثل بازی‌ای که برای اولین بار با داور VAR برگزار شد.


اهمیت این دیدار برای استقلال چقدر است؟
همه بازی‌ها برای استقلال مهم است. استقلال که بازی غیرمهم ندارد. هر تیمی از بالای جدولی‌ها گرفته تا تیم ته‌جدولی وقتی روبه‌روی استقلال به زمین می‌رود دو برابر همیشه انگیزه دارد، چون می‌دانند پخش زنده است. برای همین استقلال بازی آسان ندارد. فولاد هم دوست ندارد در زمینش ببازد و همین کار را برای استقلال سخت‌تر می‌کند. در کل امیدوارم یک فوتبال زیبا و سرگرم‌کننده را شاهد باشیم و برای کسی هم اتفاق بدی مثل مصدومیت رخ ندهد.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس