کد خبر 1087151
تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۹ - ۰۷:۱۵

به گزارش مشرق، سیدامیرحسین قاضی زاده نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در توییتر نوشت: بانکی از۷خانواده!۴۶۰۰میلیارد تومان مطالبات معوق دارد. ۷خانواده هر یک بالاتر از۱۰۰۰میلیارد بدهی معوق! جدای از بحث بازپرداخت،تخصیص این منابع بدین شکل یعنی یک بانک به تنهایی به۷نفر این قدرت را داده است که بازاری را به هم بریزند. این یعنی ضعف نظارت بانک مرکزی بر تخصیص منابع به تولید.

وقتی بانکی خصوصی(یا دولتی)بدون آن که بتواند مطالبات را وصول کند،به چند نفر اعتباری هنگفت داده؛ یعنی از همان مطالبات مشکوک الوصول، احصاء سود نیز کرده است. این یعنی همان خلق پول از هیچ که اقتصاد ما را زمینگیر کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
    1 17
    بنده چند سال قبل درخواست وام ازیک شعبه بانک دادم ده میلیون صامن اول یکی خواست بعدشد دوتا ومن وام را در یافت کردم سه میلیون توما ن گفتم چرا گفت بودجه کم است وازمن یک میلیون وششصد پنچاه هزارتومان کسر کردانهم از طلبمچون برایش جوشکاریمیکذدم
  • IR ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
    11 0
    من تعجب میکنم در بانک ها که رقم های کلان وام داده اند و ذینفع (هر کسی یا کسانی که بوده اند) نسبت به موضوع حساس نشده اند! هزار تومن نبوده که میلیاردها بوده !
  • IR ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
    0 6
    الکی میاین این چیزها رو میگین جو جامعه رو خراب میکنین هیچ کاری هم نمیکنین اگه رایت میگین چندتا مدیر بانک رو برکنار و مجازات کنین
  • احمد IR ۲۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
    0 1
    حالا چرا این مطلب را به اطلاع مردم میرسانید؟ حالا که فهمیدید مسوولین مربوطه در بانک را به عدالت بسپارید. پیشنهاد من این است با 7 نفری که پول را گرفته اند، کاری نداشته باشید!! متاسفانه بانک ها فقط و فقط صاحبان قدرت را میشناسند!! حالا اگر فردی 10 میلیون وام بخواهد، نه تنها به او نمیدهند بلکه فرد را خرد هم میکنند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس