کد خبر 1087132
تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۶
استقلال پرسپولیس

سلطانی فر پس از برگزاری جلسه خصوصی سازی با مدیران استقلال و پرسپولیس نسبت به عملکرد آنها در راستای اهداف تعیین شده، هشدار داد.

به گزارش مشرق، جلسه خصوصی‌سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس مطابق هر سه شنبه امروز نیز با حضور مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان در ساختمان وزارت برگزار شد.

بیشتر بخوانید:

تکذیب دخالت وزیر امور خارجه در امور پرسپولیس

در بخشی از این جلسه نمایندگان دو باشگاه پایتخت اقدامات صورت گرفته در راستای خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس در یک هفته گذشته را تشریح کردند، که البته به نظر می رسد این گزارش عملکرد با انتظارات وزیر ورزش همخوانی نداشته است.

مسعود سلطانی‌فر در پایان جلسه واگذاری سرخابی‌ها صحبت های کوتاهی انجام داده و در رابطه با محتوای جلسه اینطور موضع گیری کرده است:« مدیران دو باشگاه باید جدیت بیشتری درخصوص مراحل خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس داشته باشند تا بتوانیم در موعد مقرر سهام دو باشگاه را به بورس منتقل شود.» 

در جلسه ای که امروز برگزار شد، هیچ خبرنگار یا رسانه ای حضور نداشته است ولی به نظر می رسد وزیر ورزش از عملکرد مدیران استقلال و پرسپولیس در راستای خصوصی سازی دو باشگاه رضایت ندارد.

طبق برنامه قرار است بخشی از سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تا پایان تابستان ۱۳۹۹ برای کشف قیمت به بورس وارد شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
    1 0
    وقتی برای اقتصاد ومعیشت مردم هیچ برنامه ای ندارند با این سخنان درپیت چندین سال است هواداررا سرکار'گذاشتند افرادی که مثل سیریش به این دوباشگاه چسبیدندوولکن اون نیستند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس