کد خبر 1087050
تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۹ - ۰۴:۰۰
پاشازاده: مجیدی سرمایه استقلال است، امیدوارم موفق باشد/ سعادتمند تا اینجا عملکرد خوبی داشته است

پیشکسوت باشگاه استقلال از فرهاد مجیدی به‌عنوان سرمایه باشگاه استقلال یاد و ابراز امیدواری کرد این مربی عملکرد موفقیت‌آمیزی داشته باشد.

به گزارش مشرق، مهدی پاشازاده با اشاره به شرایط استقلال برای 10 بازی باقیمانده در لیگ برتر و شانس این تیم برای رسیدن به قهرمانی گفت: استقلال با تیم صدرنشین 11 امتیاز فاصله دارد و اگر در بازی با فولاد برنده شود این اختلاف به هشت امتیاز می‌رسد. نمی‌توان گفت که پرسپولیس قطعاً قهرمان می‌شود، چون 9 هفته دیگر باقی مانده و ممکن است اتفاقات مختلفی رخ دهد. استقلال فعلاً باید بازی به بازی جلو برود و روی گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان و همچنین جام حذفی تمرکز کند. اگر استقلال در لیگ هم خوب نتیجه بگیرد، طبیعتاً می‌تواند شانس خودش را برای قهرمانی هم امتحان کند.

مدافع پیشین آبی‌پوشان در مورد دیدار استقلال برابر فولاد خوزستان تأکید کرد: فولاد تیم خوبی است و در نیم‌فصل دوم تبدیل به تیمی قوی‌تر شده است.کار استقلال در اهواز آنهم در این شرایط آب و هوایی آسان نیست، با این حال امیدوارم این تیم نتیجه مطلوبی کسب کرده و شرایط خود را بهتر کند.

بیشتر بخوانید:

فولاد به راحتی تسلیم استقلال نمی‌شود

وی در مورد آینده فرهاد مجیدی و اینکه آیا مسئولان استقلال حتی در صورت عدم کسب نتایج خوب در بازی‌های باقیمانده، این مربی را حفظ خواهند کرد، گفت: تصمیم باشگاه این است که مجیدی برای فصل بعد هم سرمربی استقلال باشد، حالا نمی‌دانم در آینده چیزی تغییر خواهد کرد یا خیر. البته نتایج هم مهم است و استقلال باید امسال یک جام به هوادارانش هدیه بدهد. من که امیدوارم مجیدی در استقلال موفق باشد. فرهاد سرمایه استقلال است و به جای اینکه ما برای آوردن مربی هزینه سنگین کنیم، باید این پول‌ها را در آکادمی خرج کنیم تا آینده استقلال روشن باشد.

پاشازاده در پایان درباره عملکرد سعادتمند در پُست مدیرعاملی باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: ایشان تا اینجا عملکرد خوبی داشته و امیدوارم زمان بدهند تا برنامه‌هایش را در باشگاه پیاده کند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • فرزاد IR ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
    0 0
    بله سرمایه ای که در چندین کورس کسب قهرمانی لیگ، به خاطر خود خواهی متواری و غایب شد تا به زعم خودش یک شخص با تیم آبی پوش و دوست داشتنی پایتخت قهرمان نشود!!! چه سرمایه ای، به به

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس