کد خبر 1087046
تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۶
سولسشایر: مصدومی نداریم و آماده تقابل با شفیلدیونایتد هستیم/ دخه‌آ بهترین دروازه‌بان جهان است

سرمربی شیاطین سرخ در آستانه دیدار با شفیلدیونایتد از آمادگی تیمش سخن گفت و از دروازه‌بان اسپانیایی‌اش هم تمجید کرد.

به گزارش مشرق، اولگنار سولسشایر که تیم تحت‌هدایتش از ساعت 21:30 فردا (چهارشنبه) در چارچوب هفته سی‌ویکم لیگ برتر انگلیس پذیرای شفیلدیونایتد است، در آستانه این بازی گفت: ما عاشق قدم زدن در اولدترافورد هستیم. به طور حتم بازی مقابل هواداران‌مان تجربه استثنایی است اما در بازی چهارشنبه بدون حضور هواداران‌، شرایط متفاوت خواهد بود. با این وجود ما سعی خواهیم کرد بهترین بازی‌مان را به خاطر هواداران‌مان را که از خانه بازی ما را تماشا می‌کنند، به نمایش بگذاریم.

بیشتر بخوانید:

واکنش سولسشایر به انتقاد تند کین از دخیا

وی همچنین در خصوص در دسترس بودن بازیکنانش اظهار داشت: ما مشکل مصدومیت دیگر نداریم و همه بازیکنانی که به تازگی از بند مصدومیت رهایی یافتند، موفق شدند بازی کنند. برخی از آنها البته در اواخر بازی با تاتنهام خسته شده بودند، اما حالا ما یک 90 دقیقه دیگر در پیش داریم و آماده تقابل با شفیلدیونایتد هستیم.

سرمربی نروژی شیاطین سرخ درباره تمدید قرارداد هافبک اسکاتلندی‌اش اظهار داشت: مک‌تامینی مدت طولانی (از سال 2012) است که عضو باشگاه منچستریونایتد است و ما خوشحالیم که او را برای مدت طولانی در اینجا خواهیم دید. اسکات پیشرفت زیادی در طول سال‌های اخیر کرده است. او انسانی فروتن و سختکوش است که DNA منچستریونایتد در وجودش است و در زمین به مانند یک رهبر است.

سولسشایر همچنین در حمایت از دروازه‌بان اسپانیایی‌اش که اخیراً از سوی روی کین به خاطر گلی که در بازی با تاتنهام دریافت کرد به شدت مورد انتقاد قرار گرفت، خاطرنشان کرد: دخیا بهترین دروازه‌بان جهان است. او در هفت بازی اخیرمان تنها دو گل دریافت کرده است. داوید هنوز هم مهارهایی در جریان بازی انجام می‌دهد که ما را به پیروزی سوق می‌دهد. او در تمرینات سختکوش است و ذهنیتی قوی دارد. واقعاً از کار با دخیا خوشحالم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس