خشم ترامپ از حضور اندک هوادارانش در تجمع انتخاباتی «تالسا»

ایالت اوکلاهاما به صورت سنتی یک ایالت قرمز(جمهوری خواه) است و این استقبال کم شور و حرارت، به عنوان نقطه شروع کمپین انتخاباتی ترامپ، چشم‌انداز خوبی برای او و تیم او ترسیم نمی کند.

به گزارش مشرق، روز شنبه ۲۰ ژوئن، ترامپ بعد از چند ماه به یک گردهمایی طرفداران خود در شهر تولسا در ایالت اوکلاهاما رفت، لیکن حضور نسبتا کم طرفداران، به شدت او را غافلگیر کرد. این غافلگیری و ناراحتی به وضوح در تصاویر ترامپ بعد از سخنرانی در این مراسم دیده می شود.

روزنامه نیویورک تایمز در گزارش خود از این گردهمایی، که اولین حضور او در جمع طرفداران بعد از شیوع کرونا در آمریکا و همچنین آشوب های خیابانی هفته‌های اخیر بود، نوشت که خلاف انتظار تیم ترامپ که برآورد می کردند سالن ۱۹ هزار نفری محل گردهمایی پر شود و علاوه بر ان دست‌کم ۴۰ هزار نفر در بیرون آن تجمع کنند، تنها دو سوم ظرفیت سالن پر شد. به نوشته این روزنامه، این استقبال بی رمق در شهری در ایالت اوکلاهاما(که به صورت سنتی ایالت قرمز یا طرفدار حزب جمهوری خواه است)، چشم‌انداز خوبی برای رقابت‌های انتخاباتی در ماه‌های پیش رو تا انتخابات نوامبر پیش چشم ترامپ ترسیم نمی کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس