کد خبر 1087036
تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۸
image-20200623154703-1.jpeg

در میان تمامی محصولاتی که توسط این برند ساخته می شوند، موبایل شیائومی و پاور بانک توانسته جایگاه خود را در میان برندهای مختلف باز کرده و طرفداران زیادی جلب کند.

امروزه شیائومی به یکی از برندهای محبوب در زمینه ساخت گوشی های هوشمند و لوازم جانبی آن تبدیل شده است. این شرکت در زمینه ساخت لوازم الکتریکی مختلف هم چون گوشی های هوشمند، هندزفری، پاور بانک، دوربین های امنیتی، کفش های ورزشی هوشمند و غیره فعال می باشد.

 در میان تمامی محصولاتی که توسط این برند ساخته می شوند، موبایل شیائومی و پاور بانک توانسته جایگاه خود را در میان برندهای مختلف باز کرده و طرفداران زیادی جلب کند.

عوامل مختلفی در بالا رفتن محبوبیت این برند دخیل می باشد. شاید بتوان گفت مهم ترین آن ها قیمت مناسب آن ها در مقایسه با سایر گوشی های هوشمند با توجه به طراحی و کارایی آن ها می باشد. برند شیائومی با پایین نگه داشتن قیمت گوشی های خود، به پیاده سازی استراتژی دیگری در سال 2014 روی آورده است.

گوشی شیائومی از فناوری پیشرفته ای برخوردار بوده و برای رقابت با برندهای به نام دیگر حرفی برای گفتن دارد. از جمله این موارد می توان به تکنولوژی شارژ سریع، پردازنده های فوق سریع، حسگر اثر انگشت، صفحه نمایش فوق العاده و فیس لاک از جمله فناوری های در تولید این محصول می باشد.

از دیگر فاکتورهایی که باعث جلب نظر بسیاری از کاربران شده است، دوربین خوب این موبایل می باشد. وجود دو دوربین با سنسور 12 مگاپیکسلی امکان یک عکاسی متفاوت را برای شما فراهم می کند. تکنولوژی دوربین گوشی های شیائومی به شکلی است که در نور کم هم می تواند به یک عکاسی ایده آل کمک کند.

ذخیره انرژی باطری این گوشی ها یکی دیگر نقاط قوت این برند می باشد و می تواند ساعت ها انرژی را در خود ذخیره کند. از طرفی پس از خالی شدن باطری، شارژ آن بسیار سریع انجام می شود.

در طراحی صفحه نمایش این محصول از فناوری AMOLED استفاده شده و وضح رنگ ها و نصویر در آن بسیار بالا می باشد. در کنار  آن رابط کاربری MIUI که یکی از محبوب ترین رابط هایا کاربری در میان گوشی های اندروید می باشد، در این گوشی ها موجود بوده و یکی از نقاط قوت این برند محسوب می شود.

پاور بانک شیائومی از دیگر لوازم الکتریکی این برند می باشد که محبوبیت خاصی در میان هوادارن دارد. این وسیله امروزه به یکی از وسایل ضروری برای افراد به خصوص آن هایی که زیاد با موبایل سر و کار دارند، تبدیل شده است.

پاور بانک های شیائومی در دسته پر فروش ترین محصولات این برند قرار دارد. عوامل مختلفی در این موضوع دخیل می باشد که از جمله می توان به کامل بودن سبد کالایی این محصول و گارانتی آن اشاره کرد. پاور بانک های تولید شده توسط این شرکت از ظرفیت های مختلفی برخوردار بوده و این امکان را برای کاربران فراهم می کند تا نمونه ای متناسب با ظرفیت باطری گوشی خود خریداری نمایند.

با توجه به فراوانی کالاهای چینی و تقلبی در بازار در هنگام خرید پاوربانک شیائومی باید به تقلبی یا اصل بودن این محصول توجه داشته باشید. از این رو قبل از خرید حتما در این مورد تحقیق لازم را داشته باشید.  


*این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس