کد خبر 1087025
تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۹ - ۰۵:۳۲
ویارئال

برونو سوریانو کاپیتان باشگاه ویارئال پس از سه سال و یک ماه و یک روز به میادین برگشت.

به گزارش مشرق، در جریان دیدار ویارئال و سویا اتفاق جالبی رخ داد. برونو سوریانو کاپیتان قدیمی ویارئال پس از ۱۱۲۸ روز به میادین بازگشت.

سوریانو در سه سال گذشته به دلیل مصدومیت های متوالی و دو عمل جراحی سنگین، به دور از میادین بود ولی هرگز اقدام به خداحافظی از فوتبال نکرد و در نهایت رویایش برای بازگشت به حقیقت تبدیل شد.

بیشتر بخوانید:

توقف سویا در خانه ویارئال

او اواخر بازی برابر سویا که دیدار بسیار مهمی نیز بود، وارد زمین شد و بازوبند کاپیتانی را هم بر بازو بست. سوریانو تمام دوران فوتبالش را در ویارئال بوده و از سال ۲۰۰۶ برای تیم اول باشگاه بازی می کند.

سوریانو در پایان بازی که با تساوی ۲-۲ خاتمه یافت، گفت:« نمی دانم چه باید بگویم چرا که مدت ها از میادین به دور بودم. این بازگشت برایم بسیار مهم بود. ماه ها تمرین و تلاش می کردم تا چنین روزی فردا برسد. هر بار امیدهایم تبدیل به یاس می شد ولی بالاخره توانستم به فوتبال برگردم. می خواهم کمک کنم تیم بتواند سهمیه اروپایی کسب کند.»

سوریانو برای بازی قبلی مقابل مایورکا هم در فهرست ویارئال حضور داشت ولی از سوی مربی راهی میدان نشد اما شب گذشته برابر سویا، طلسم سه سال و یک ماه و یک روزه ی او به اتمام رسید.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس