کد خبر 1087018
تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۰
دلیل غیبت جهانبخش مقابل آرسنال مشخص شد

سرمربی برایتون پس از پیروزی مقابل آرسنال این وعده را داد که جهانبخش در جدال برابر لسترسیتی بار دیگر به ترکیب تیمش برمی‌گردد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال برایتون انگلیس موفق شد در چارچوب هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ جزیره در ورزشگاه خانگی خود یعنی آمکس با نتیجه ۲ بر یک از سد آرسنال بگذرد و به سه امتیاز ارزشمند دست پیدا کند و با ۳۲ امتیاز در رده پانزدهم قرار بگیرد و فاصله با نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده خود را به چهار امتیاز افزایش دهد.

بیشتر بخوانید:

دلیل غیبت جهانبخش مقابل آرسنال

در این دیدار «گراهام پاتر» بعد از چند هفته بار دیگر از علیرضا جهانبخش نه تنها استفاده نکرد بلکه او را در لیست ۱۸ نفره تیمش نیز قرار نداد و علیرضا حتی روی نیمکت هم جایی نداشت. همین مساله باعث تعجب بسیاری از اهالی رسانه شد چرا که قبل از تعطیلی مسابقات به خاطر شیوع ویروس کرونا، جهانبخش ۲ گل ارزشمند به ثمر رسانده بود و در هر بازی به میدان می‌رفت و حداقل چند دقیقه حضور در زمین داشت.

پاتر بعد از پیروزی برابر آرسنال در پاسخ به سوال خبرنگاران پیرامون ستاره ایرانی خود، گفت: جهانبخش بدشانس بود. مسائل فنی، تنها دلیل عدم حضور او در ترکیب بود. به نظرم در بازی بعدی مقابل لسترسیتی او شانس بازی خواهد داشت.

حال باید دید در بازی امشب (سه‌شنبه) پاتر به قولش عمل خواهد کرد و از جهانبخش استفاده می‌کند یا خیر؟ این دیدار از ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه به وقت تهران در ورزشگاه کینگ پاور به میزبانی لسترسیتی برگزار می‌شود. جالب است که لسترسیتی یکی دیگر از جدی‌ترین مشتریان جهانبخش پیش از پیوستن او به برایتون بود. علیرضا به خاطر اینکه فرصت بیشتری برای بازی داشته باشد برایتون را انتخاب کرد اما اوضاع برای او خصوصا در فصل دوم حضورش آنگونه که می‌خواست پیش نرفت.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس