کد خبر 1087014
تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۳
تقدیر باشگاه استقلال از یک هوادر

مدیرعامل باشگاه استقلال با تقدیر از هواداری که در جریان فینال جام حذفی بین تیم‌های استقلال و خونه به خونه بابل دچار آسیب شده بود، عنوان

به گزارش مشرق، احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال با دعوت از اسماعیل بهداروند، هوادار خوزستانی که در جریان فینال جام حذفی بین تیم‌های استقلال و خونه به خونه بابل به دلیل پرتاب سنگ متاسفانه یک چشم خود را از دست داده بود، تقدیر به عمل آورد.

در این دیدار مدیرعامل استقلال با تاکید بر جایگاه ویژه هواداران در باشگاه قدیمی و ریشه دار استقلال، عنوان کرد: صاحبان واقعی باشگاه استقلال هوادارانش هستند. استقلال و سایر باشگاه‌های بزرگ فوتبال بدون هوادار معنا و مفهومی ندارند.

بیشتر بخوانید:

استقلال هنوز هم مدعی قهرمانی است

وی افزود: اسماعیل بهداروند در راه حمایت از تیم محبوبش استقلال، قسمتی از بینایی خود را از دست داد. به عنوان مسوولی که امروز در استقلال توفیق خدمت دارم، وظیفه داشتم از وی برای حضور در تهران دعوت کنم و با اهدای عنوان "هوادار نمونه" از بهداروند تقدیر به عمل آوریم.

سعادتمند خاطرنشان کرد: باور قلبیم این است که فوتبال و به طور کلی ورزش برای مردم است. مردم نباشند، ورزش معنی ندارد و بهترین و فنی‌ترین مسابقات ورزشی حرارت و هیجان و کیفیت و معنی خود را از دست می‌دهند. امیدوارم در مدت زمان مسوولیتم در استقلال به شکل واقعی قدردان زحمات همه تماشاگران باشم.

اسماعیل بهداروند در دیدار استقلال و خونه به خونه بابل در فینال جام حذفی دو فصل پیش با ضربه سنگ یکی از چشمان خود را از دست داد.

منبع: سایت باشگاه استقلال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس