کد خبر 1086954
تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۲
قمری: هزینه تهیه یک دوچرخه ۳۰۰ میلیون تومان است

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری گفت: با توجه به گران شدن دوچرخه باید برای خرید آن بین ۲۵۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان هزینه کرد.

به گزارش مشرق، خسرو قمری رئیس فدراسیون دوچرخه سواری بیان کرد: مردم در سراسر جهان به رشته فوتبال علاقه خاصی دارند و این موضوع باعث می‌شود توجه بیشتری به این رشته ورزشی شود. فوتبال یکی از رشته‌های خاصی است که نگاه ویژه‌ای به آن می شود. حامیان مالی توجه کمتری به رشته‌های منهای فوتبال از جمله دوچرخه سواری دارند. این موضوع تاثیر منفی روی ورزش می گذارد.

بیشتر بخوانید:

او در ادامه عنوان کرد: ۲۶ مدل دوچرخه وجود دارد. تامین دوچرخه و لوازم جانبی آن بسیار دشوار و سخت است. ما باید برای خرید یک دوچرخه بین ۲۵۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان هزینه کنیم. خانواده‌ها در ابتدا نمی‌توانند به علت هزینه‌های بالا در این رشته، ورزشکار را حمایت کنند.

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری اظهار کرد: کمیته ملی المپیک در یک حرکت ارزشمند  از فدراسیون‌هایی که نقش موثری در حفظ محیط زیست دارند تقدیر کرد. فدراسیون دوچرخه سواری طی چند سال گذشته کارهای زیربنایی در خصوص محیط زیست انجام داده است. توسعه ورزش همگانی دوچرخه سواری کاری ارزشمند از سوی فدراسیون بود که اثرات خاصی را در بخش محیط زیست گذاشته است. با اختصاص بخشی از بودجه‌های فدراسیون به محیط زیست قطعا می‌توان کارهای درخشانی را در این زمینه انجام داد.  

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • DE ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
    0 0
    قمری: هزینه تهیه یک دوچرخه ۳۰۰ میلیون است-- // یک قرارداد با کارخانه پراید ببندید دوچرخه براتون میسازه 4 تا یک میلیون تومان بعد مسابقه دو 100 متر بگذارید دوچرخه رو بگذارن رو کولشون بدوند.هرکس دوچرخه اش تو این صد متر خراب نشد اول میشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس