image-20200623091645-1.png

با تلاش مدیریت و نیروهای متخصص و متعهد، خرداد ماه امسال دو رکورد جدید تولید ماهانه در مجتمع فولاد صنعت بناب در واحدهای فولادسازی و مجموع ذوب و نورد شکسته شد.

به گزارش روابط عمومی گروه مالی گردشگری، میزان تولید واحد ذوب شاهین خرداد ماه سال جاری به 22 هزار و 373 تن رسید و رکورد قبلی که 20 هزار و 422 تن بود را شکست.

واحد فولادسازی شاهین نیز با یک کوره قوس الکتریکی و واحد فولادسازی شهریار تولید 35 هزار و 903 تن شمش را ثبت کرد در حالی که رکورد قبلی جمع خطوط ذوب 33 هزار و 534 تن بود.

همچنین تولید ذوب و نورد خرداد ماه امسال در مجموع به 76 هزار و 68 تن رسید در حالی که بالاترین رقم تولید قبلی مربوط به آبان ماه 91 به میزان 65 هزار و 868 تن بود که به این ترتیب شعار امسال یعنی جهش تولید را محقق کرد.

مجتمع فولاد صنعت بناب در هفته های اخیر با اصلاح فرآیندهای تامین مواد اولیه و فرآیند تولید، توانسته تولید را افزایش دهد و جهش تولید را تجربه کند که با وجود این افزایش، فرآیند تحویل محصولات تولیدی به مشتریان نیز تسهیل و رضایتمندی آنان را در بر داشته است .

مجتمع فولاد صنعت بناب با برخورداری از دو واحد ذوب و ریخته گری و خطوط متعدد نورد و نیروی جوان، متخصص و متعهد ، تولیدات خود را در قالب سبد کامل و با کیفیت بالا تولید و روانه بازارهای داخلی و خارجی می کند که در ادامه ی زنجیره فولادی شکل گرفته در هلدینگ گسترش صنایع و معادن ماهان نقش بسزایی را در میان تولید کنندگان فولاد کشور ایفا می کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس