کد خبر 1086813
تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۶
استقلال باید برنده دیدار با فولادباشد/چاره‌ای جز شروع لیگ نداشتیم

پیشکسوت آبی‌ها گفت: دیدار با فولاد بسیار حائز اهمیت است و به دلیل شرایط جدولی از نظر من استقلال حق نبردن تیم فولاد را ندارد.

به گزارش مشرق،‌ رضا حسن زاده اظهار داشت: گرچه فاصله امتیازی استقلال تا صدر جدول کم نیست، اما به دلیل تعداد زیاد بازیهای باقی مانده ما هنوز شانس قهرمانی داریم و این حق را نداریم که با از دست دادن امتیازاتی در بازیهای پیش رو این شانس را از خودمان بگیریم. فولاد تیمی منسجم است که پیش از تعطیلی مسابقات نشان داده بود به سختی دروازه‌اش باز می‌شود، اما استقلال باید با اتکا به خط حمله قدرتمندش از سد فولادی این تیم اهوازی عبور کرده و هر ۳ امتیاز را با خود به تهران بیاورد.

وی افزود: بچه‌های ما نباید اجازه دهند این فاصله امتیازی بیشتر از این شود و برای همین پیروزی در اهواز برای ما حیاتی است. استقلال ابزار پیروزی بر فولاد را دارد و باید از آن به نحو شایسته استفاده کند.

بیشتر بخوانید:

کابوس بدهی ۲۴۰ میلیارد تومانی برای استقلال

کاپیتان پیشین آبی پوشان در خصوص شرایط نا مناسب استان خوزستان و شیوع گسترده کرونا در این استان بیان داشت: شرایط زمین مسابقه و داخل ورزشگاه به گونه ایست که در آن محیط کمترین خطر ابتلا به کرونا وجود دارد و باید مراقب بود در هتل، محل رفت و آمد، هواپیما و فرودگاه اتفاق بدی برای ما نیفتد. 

حسن زاده گفت: چاره‌ای جز راه اندازی دوباره فوتبال نداشتیم و شاید در هفته‌های اول قدری آزمون و خطا داشته باشیم، اما فدراسیون می‌تواند خیلی زود خطا های ممکن را شناسایی کرده و آن را از بین ببرد. از بین بردن این خطاها هم مستلزم برگزاری مسابقات است و بدن آغاز لیگ نمی‌شد این خطاها را شناسایی کرد و آنها را از بین برد.

سرمربی تیم امید استقلال که با این تیم موفق به راهیابی به لیگ برتر کشور شد در خصوص اضافه شدن احتمالی چند بازیکن از این تیم به تیم بزرگسالان بیان داشت: از گذشته تا به امروز تیم‌های پایه استقلال مهد بازیکن سازی بودند و بازیکنان زیادی از آکادمی این باشاگاه به سطح اول فوتبال ایران معرفی شدند. این ظرفیت همچنان در تیم‌های پایه وجود دارد و هرگاه به بازیکنان جوان بها داده شده شاهد سود آن هم خیلی زود حاصل گردیده است. 

وی بیان داشت: من از آقای سعادتمند به خاطر دیدگاه خوبش نسبت به تیم‌های پایه تشکر می‌کنم و حضور چند بازیکن امید همراه با بزرگان را به فال نیک می‌گیرم و امیدوارم به زودی شاهد درخشش این نفرات جوان در تیم اصلی و بزرگسالان استقلال باشیم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس