کد خبر 1086811
تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۲
خورخه سانچس واکا

خورخه سانچس واکا، بازیکن رده پایه لاس‌پالماس زمانی که تصمیم به شنا کردن و شستن خودشان در کانال اوریانا می‌گیرد، جانش را در این کانال از دست می‌دهد.

به گزارش مشرق، در آخرین ساعات شنبه بود که یک اتفاق تلخ در اسپانیا رخ داد که به‌نوعی به فوتبال این کشور نیز مربوط شد. خورخه سانچس واکا بازیکن ۱۷ ساله لاس پالماس که جزو تیم‌های پایه این باشگاه بود و قرار بود از ابتدای فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۰ به ترکیب اصلی تیم جوانان این باشگاه اضافه شود، در یک حادثه جان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید:

فوتبالیستی که بعد از مرگ هم گل زد! +عکس

خورخه سانچس در تیم لاس پالماس یک بازیکن بااستعداد در رده‌های پایه بود که توسط روبرتو اروچا مسئول استعدادیابی باشگاه خریداری شد. این مسئول، بازی خورخه را در رقابت‌های منطقه‌ای دیده بود و با صحبت با خانواده او، شرایط امضای قرارداد با این بازیکن نوجوان را فراهم کرده بود. بعد از یک فصل حضور در جمع زردها، او به تیم قبلی خود که یاندیا نام داشت برگشت و این بار به عنوان بازیکن قرضی. البته مدتی هم در تیم خیرونا بازی کرد اما لاس پالماس او را برای فصل بعد به خدمت گرفته بود و روی این بازیکن جوان هم حساب کرده بود. اتفاقی که برای این بازیکن افتاده در منطقه دون بنیتو رخ داده جایی که خورخه به همراه خانواده‌اش زندگی می‌کرد. در کنار او یک پسر ۱۵ ساله نیز بوده که هر دو زمانی که تصمیم به شنا کردن و شستن خودشان در کانال اوریانا می‌گیرند، جان خود را در این کانال از دست می‌دهند و زمانی هم که نیروهای امدادی می‌رسند کاری برای نجات آنها نمی‌شد انجام داد و این دو نوجوان جان خود را از دست داده بودند.

باشگاه لاس پالماس که باشگاه قناری‌ها نام دارد، بابت درگذشت این بازیکن نوجوان ابراز تأسف و همدردی کرد و بیانیه‌ای نیز منتشر کرد: «یکی از غم‌انگیزترین روزها در تاریخ باشگاه ما رقم خورد. کلامی برای توصیف دردی که در حال حاضر به جان و روح همه ما افتاده است نداریم.» باشگاه یاندیا نیز بیانیه‌ای با همین مضمون منتشر و با خانواده بازیکن نوجوان همدردی کرد.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس