کد خبر 1086798
تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۶
مجید حسینی

اخراج مستقیم مجید حسینی در دیدار مقابل آلانیا اسپور که در نهایت با نتیجه تساوی ۲-۲ و از دست رفتن صدرنشینی برای یاران حسینی در ترابزون اسپور همراه بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • راست گو FR ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
    0 0
    آقای حسینی در تیم ملی نیز تمرکز لازم را نداشت و پنالتی می داد. بازیکن حرفه ای در تمام لحظات بازی باید به رفتار فوتبالی اش آگاه باشد و حسابگرانه والبته جوانمردانه بازی کند. تکل منتج به اخراج مدافع در کنار محوطه جریمه حریف نزدیک گوشه زمین، اونم مقابل تیمی که از شما ضعیف تر است و بازی را هم باخته و شما نیاز مبرم به کسب 3 امتیاز بازی دارید آشکارا غیر حرفه ای است. حتی اگر دروازه خالی می بود و بازیکن قصد شوت از راه دور می داشت امکان گل شدن توپ خیلی کم بود ونیازی به این خطای خشن نبود.مثلا می توانست به بازیکن نزدیک شود و تنه بزند یا پیراهنش را بگیرد و توپ را بزند. امیدوارم آقای حسینی ضعف در تصمیم گیری صحیح را برطرف کند و موفق تر بشوند وگرنه سقف فوتبالش همین تیم فعلی اش خواهد بود.
  • تاج اصیل IR ۰۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
    0 0
    آفرین صخره حال کردم بازیکنان تیم های دیگر هم حساب می آید دستشان یادش بخیر سال گذشته یکی مثل امیری لنگی بود که از روی سکوها تشویق صخره می کرد و از اینکه یک تاجی را تشویق می کرد باعث افتخارش می شود ودر گیتس ثبت خواهد شد به عنوان بهترین تشویق یک تاجی از طرف یک لنگی ،،فنیتو لنگی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس