کد خبر 1086786
تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۱
کتاب زن آقا - کراپ‌شده

کتاب‌های «ارتداد»، «مهاجر سرزمین آفتاب»، «سه دیدار»، «به صرف قهوه و پیتا»، «خاطرات سفیر»، «گریه‌های امپراتور»، جزء پرفروش‌های غرفه مجازی انتشارات سوره مهر تا به امروز هستند.

به گزارش مشرق، نمایشگاه کتاب مجازی انتشارات سوره مهر با عنوان «انتهای راهرو ۲۷»  راه‌اندازی شد. در این نمایشگاه دو هزار عنوان کتاب در قالب نسخه مکتوب، الکترونیک و صوتی به مخاطبان عرضه می‌شود.

در این نمایشگاه حدود ۲ هزار عنوان کتاب در موضوعات مختلف عرضه شده است که به تفکیک گروه‌ها شامل شعر ۲۷۷ عنوان،‌ داستان و رمان ۳۴۸ عنوان، انقلاب اسلامی حدود ۱۰۰ عنوان، ۳۰۹ عنوان دفاع مقدس، ۲۱۷ عنوان کودک و نوجوان، ۲۴۰ عنوان پزوهش هنر و ۳۸۴ عنوان هم سایر حوزه‌هاست که از این میان ۳۰۰ عنوان چاپ اول است. در این نمایشگاه ۱۸۰۰ عنوان کتاب الکترونیک و ۱۵۰ عنوان کتاب صوتی عرضه می‌شود.

ایجاد باشگاه مخاطبان از دیگر امکانات این نرم‌افزار است. بنابراین مخاطبان می‌توانند با عضویت در آن از امکانات مختلف مانند بهره‌مندی از تخفیف‌های متعدد و دورهمی‌ها استفاده کنند.

بر اساس این گزارش، نمایشگاه مجازی انتشارات سوره مهر به مدت ۱۵ روز از ۲۵ خردادماه تا ۸ تیرماه برگزار می‌شود، اما ۶ روز مانده تا پایان این نمایشگاه و آمار نشان می‌دهد، کتاب‌های «ارتداد»، «مهاجر سرزمین آفتاب»، «سه دیدار»، «به صرف قهوه و پیتا»، «خاطرات سفیر»، «گریه‌های امپراتور»، «از شریف تا لس آنجلس»، «زن آقا»، «آبنبات هل دار» جزء پرفروش‌های این چند روز هستند، و «ارتداد» در صدر فروش است.

آمار نشان می‌دهد روزانه تقریبا ۳ هزار نفر از این غرفه مجازی بازدید داشته و علاقه‌مندی به آثار «رمان»، «خاطرات دفاع مقدس» و «شعر» بیش از سایر حوزه‌هاست. این بازدیدها منجر به خرید بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ عنوان در روز است.

رونمایی کتاب «هما» همزمان با یادواره سردار شهید حاج میرزا محمد سلگی از دیگر برنامه‌های سوره مهر اما این بار به شکل حضوری است.

مراسم رونمایی کتاب «هما» خاطرات «هما شالباف‌زاده» همسر سردار شهید محسن امیدی همزمان با یادواره سردار شهید حاج میرزا محمد سلگی راوی کتاب «آب هرگز نمی‌میرد» چهارشنبه ۴ تیرماه ساعت ۱۸ در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار می‌شود.

از مزایای خریدنمایشگاه مجازی سوره مهر می‌توان به امکان بازدید سه بعدی از غرفه شبیه‌سازی شده سوره مهر در نمایشگاه کتاب، امکان خرید حدود ۲۰۰۰ عنوان کتاب چاپی و الکترونیک با تخفیف ۲۵ درصدی، ارسال رایگان کتاب با بسته‌بندی بهداشتی (به تهران کمتر از ۲۴ ساعت و شهرستان کمتر از یک هفته)، دریافت هدیه متناسب با مبلغ خرید، دیدار با نویسندگان هر شب ساعت ۲۱:۳۰، پخش زنده جشن امضا کتاب و... اشاره کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس