جمعیت امام علی

شکوری‌راد تلویحا این نکته را فاش می کند که هدف‌گیری اصلی در طراحی‌های سیاسی-امنیتی حزب اتحاد ملت، اقشار محروم و کم‌برخوردار هستند.

سرویس سیاست مشرق - با انتشار خبر دستگیری شارمین میمندی نژاد و دو تن از همکاران او در روز یکشنبه (۱ تیر)، کانال تلگرامی «امتداد»، متعلق به حزب «اتحاد ملت»، از اولین ساعت این دستگیری به پوشش ماجرا و انتشار رپرتاژهای حمایت‌گرانه از این جمعیت کرده است.

یکی از اولین منابعی که خبر این دستگیری و پلمپ دفتر جمعیت را منتشر کرد، همین کانال «امتداد» بوده است.

 علی شکوری راد دبیرکل حزب اتحاد ملت ایران اسلامی در همین زمینه، در توئیتی نوشت:

"وقتی فعالیت گسترده و ثمربخش جمعیت امام علی را می‌دیدم خودبه‌خود نگرانشان می‌شدم.  متاسفانه بزرگ، موثر و مستقل بودن در این کشور درهیچ زمینه‌ای تحمل نمی‌شود. این گونه بودن، تهدید امنیتی به حساب می‌آید.  بزرگی مانند درجات نظامی تا یک مرحله‌ای قابل کسب است و از آن به بعد باید اعطایی باشد."

امتداد همچنین در گزارش نسبتا مفصلی از قول «منابع» خود در جمعیت امام علی(ع)، سعی کرد موارد اتهامی موسس این جمعیت را صرفا «توهین به امام و رهبری» جلوه دهد. امتداد در این گزارش، به طور کامل نحوه بازداشت رییس و دو تن از مسوولان این جمعیت و نحوه مراجعه همسر شارمین میمندی نژاد به دادسرای اوین و اظهارات وکیل میمندی نژاد را شرح داد. این گزارش رسانه‌های اصولگرا را به تلاش برای سنگین‌تر کردن اتهامات این موسسه متهم کرد.

نکته مهمی که در وجه امنیتی پرونده این جمعیت وجود دارد، جدای از روابط خارجی گسترده آن، تلاش برای «َشبکه سازی» و همچنین «نفوذ» در اقشار مستضعف جامعه است. لازم به ذکر است که در برآوردهای میدانی و تحلیلی که اردوگاه اصلاحات و جریان‌های استحاله‌طلب داخلی و همچنین حامیان خارحی آنان از فتنه ۸۸ داشتند، علت شکست آن فتنه را، شکست در بسیج اقشار مستصعف یا اصطلاحا «جنوب شهر» معرفی می کردند.

در دو سال اخیر تلاش برای «شبکه سازی» در جنوب شهر با هدف بسیج در روز «مبادا»، در جریان اردوگاه استحاله طلبان هم به لحاظ نظری و هم در عمل شدت گرفته است. در ماجرای غائله بنزین در آبان ماه سال گذشته، حزب اتحاد ملت اولین تشکلی بود که در همان روز نخست آن غائله، با صدور بیانیه‌ای ضمن دفاع از شورش‌ها، خواستار محاکمه عوامل امنیتی کنترل آشوب شده بود! با لحاظ این واقعیت‌ها، این فرض قابل تامل می رسد که «اپوزیسیون داخلی»، روی شبکه‌سازی موسساتی چون «جمعیت امام علی» در مناطق مستضعف که پتانسیل شورش در آن‌ها قوی است، برای آن چه که در ادبیات براندازی «چالش اعتراض جمعیت بزرگ عصبانی » خوانده می شود، حساب باز کرده باشند. 

اگر به کدها و سرخط‌های مستتر در مواضع و اظهارات چهره‌های اصلی «اتحاد ملت»، از آشوب‌های سال ۹۶ به این سو خوب دقت کنیم، برنامه‌ها و سناریوهای پس ذهن این جریان بیشتر خودنمایی می کند. برای مثال، سال گذشته، بعد از آشوب‌های آبان، علی شکوری راد(دبیرکل اتحاد ملت) در ۵ آذر مصاحبه‌ای انجام داد که در بخشی از آن گفت:

اعتراضات اخیر، موجب ریزش رای اصلاح‌طلبان نشده است، یا اگر شده، بسیار کم‌تر از میزانی است که از رای اصولگرایان کاسته شده است.اعتراضات معمولا در حواشی شهرهای بزرگ و در مناطقی که مردم دارای برخورداری مالی کم‌تری هستند، اتفاق افتاده. خب این‌جاخا به طور سنتی مناطقی است که مردم به صورت مناسکی رای می دهند. یعنی همان‌طور که نماز می خوانند یا روزه می گیرند، رای هم می دادند. این‌ها الان آسیب دیدند و متالم هستند."

به بیان دیگر، شکوری‌راد تلویحا این نکته را فاش می کند که هدف‌گیری اصلی در طراحی‌های سیاسی این حزب، اقشار محروم و کم‌برخوردار هستند که به صورت سنتی پایگاه رای اصلی نظام را تشکیل می دهند و در شرایط «تالم» و «آسیب‌دیدگی» به سر می برند. اگر قرار است در مناطق مورد اشاره شکوری‌راد، با سوء مدیریت دهشتناک دولت برآمده از حمایت همین اصلاح‌طلبان و تشکیل شده از عناصر اصلاح‌طلب، در پایگاه حمایتی نظام فرسایش و ریزش ایجاد شود، قطعا سناریوهایی توسط عناصر امنیتی سابق چون حجاریان، نعیمی پور، و تاجزاده طراحی شده که از این «نیروی زاینده نارضایتی» در مناطق حاشیه‌ای، به نفع اهداف این جریانات استحاله‌طلب داخلی، جذب نیرو صورت گیرد.

در شرایطی که افرادی چون عباس عبدی و حجاریان در مکتوبات و مصاحبه‌های خود مرتب بر طبل «فروپاشی اجتماعی» و وقوع محتوم «شورش‌های خونین» می کوبند، «شبکه‌سازی» سازمان‌های ظاهرا «مردمی» چون جمعیت امام علی(ع) در مناطق حاشیه‌ای و در بین محرومان و مستصعفان، به شدت به کار خواهد آمد. به واقع، چند سالی هست که در محافل نظریه‌پردازی و سیاست‌گذاری جریان لیبرال، پروژه‌هایی چون «اسلام اجتماعی»، یعنی ایجاد شبکه‌های به هم پیوسته در جامعه در قالب و. ظاهر «غیرسیاسی»، از طریق «امور خدمات اجتماعی» و ایجاد مجموعه‌ای از مدارس، خیریه‌ها، درمانگاه‌ها و سازما«‌های مردم‌نهاد(سمن‌ها)، گروه‌های محیط زیستی، گروه‌های امدادرسانی، گروه‌های حقوق زنان و... به سبک تشکیلات فتج‌الله گولن در ترکیه یا اخوان‌المسلمین در مصر به گوش می رسد.

در همین زمینه بیشتر بخوانید:

اصلاحات جامعه محور و امتداد پروژه «فتح الله گولن» برای ایران

حزب اتحاد ملت که هدایت و محوریت فکری آن بر عهده عناصر رادیکال جریان اصلاخات چون تاجزاده، حجاریان، نعیمی پور، جلایی‌پور و شکوری راد است و از همین رو، در محافل سیاسی آن را حزب بدیل جبهه منحله مشارکت می دانند، حتی سال گذشته و در جریان سیل در مناطق جنوب و غرب کشور، یکی از اعضای شورای مرکزی خود را به نام «ساجده عرب سرخی» با هدف برآورد میدانی از شیوه فعالیت «خیریه» در مناطق بحران‌زده به آن مناطق فرستاده بود.

اخیرا اخباری از جلسات درونی حزب اتحاد ملت به بیرون درز کرده که در خصوص حضور میلیونی مردم در اعتراضات پیش رو برنامه‌ریزی کرده و گفته شده که باید ۳ میلیون معترض را به خیابان بکشیم. به خیابان کشیدن ۳ میلیون نفر، نیازمند سازمان، تشکیلات و «شبکه» است،

در سال ۸۸ و در جریان فتنه، تا حدی این پروژه آزمایش شد و به توفیقاتی رسید، لیکن همان‌گونه که گفته شد، طبق ارزیابی گردانندگان آن فتنه، حلقه مفقوده اردوکشی سال ۸۸، «جنوب شهر» بود. این نقطه شاید همان نقطه‌ای است که تشکیلات سیاسی-حزبی چون «اتحاد ملت» را به تشکیلات اجتماعی و ظاهرا «غیرسیاسی» جمعیت امام علی(ع) پیوند می دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 71
  • در انتظار بررسی: 7
  • غیر قابل انتشار: 14
  • IR ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
    امام علی تو کمر اصلاح طلبا بزنه( به جز یه عده ی محدودشون) که زانوشون رو از گلوی مردم ایران 30 ساله بلند نکردن. مدارای 40 ساله رو با نفوذی ها و اون هایی که دفتر نخست وزیری و رئیس جمهوری رو منفجر می کنن تموم کنید و الا وقت دست به کار شدن جمعیت مردمی ما هم می رسه و ما جواب خائنین به ایران رو خارج از چارچوب قانون خواهیم داد.
    • IR ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
      مطمئنی تو کمر شما نمیزنه ارزشی؟!
    • US ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
      جمعيت امام علي مصدق زمان و اميركبير عصر ما هستند .
    • IR ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
      19 43
      رهبرى آيا كار خارج از چارچوب قانون رو قبول داره ؟! خود رهبرى اين كار رو نمى كنه فدايى ولايت . نيروى انقلاب . چرا براى خودت فتوا مى دى
    • IR ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
      45 1
      مصدق و امیرکبیر زمان رو قبلا به نام زدن! بیچاره
    • IR ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
      25 3
      ۰۹۰۱ یعنی واقعا به نظر شما قراره کمر کسانی که میخواستن ضد خدا هم تظاهرات راه بندازن سالم می مونه؟!
    • IR ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
      21 3
      اینا همونهایی نیستن که اگه دولت را سال 88 به دست میگرفتند عباس اخوندی و زنگنه و ربیعی و مولاوردی ابتکار قرار بود وزرای کابینشون باشن ؟ همون اخوندی که گفت افتخار نساختن یک خونه را دارد ؟ حالا اینا محروم نواز شدند ؟
    • IR ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
      12 3
      میرحسین را فردی ساده زیست و مومن و عدالت محور میدانستم اما برایم سوال بود با وجود فرد پرکاری چون احمدی نژاد چطور قصد امدن دارد تا وقتی امثال مجاهدین انقلاب ( نبوی و ارمین و ... ) و مشارکت ( شکوری راد و رضا خاتمی ) با سابقه مشخص و حتی فتوای علما مبنی بر غیر شرعی بودنشان ( مجاهدین انقلاب ) از او حمایت کردند همانجا ایه را خواندم و ته خط را دانستم ( شکر خدا به این بصیرت ) الان هم با وجود حامیان داخلی و خارجی این امام علی تازه ظهور کرده ته خط کاملا مشخص میباشد این خط این نشان
    • IR ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
      8 1
      اون پیرمرده قزوینی بود چند ماه قبل بدون تعارف نشون داد 10 هزارتا جهیزیه داده بود امثال اونها هزاران نفر در ایران هستند اما خب حتما چند نفر از این جمعیت قصد و غرضی داشتند که گرفتنشون
    • بنده ناچیز خدا IR ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
      3 6
      توهین نفرمایید ! حضرت امام علی (ع) در حیات خویش هرگز کمر کسی را نشکست . اکنون هم گمان نمی کنم به دعای من بدبخت یا دعای شماکه حتی ورقی از نهج البلاغه اورا نخوانده ایم کمر کسی را بشکند . یقین بدانکه او برای هدایت من وتو وهر بدبخت دیگری که عقده هایش را در قالب نفرین به فضا می پراکند بدرگاه باریتعا لی دست بدعا بر می دارد . بازهم می گویم : علی را بیشتر بخوانیم و بهتر بشناسیم تا حنجره هایمان سالمتر بماند . با احترام
    • IR ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
      9 1
      یاروی مصدق ساز امیرکبیر جعل کن! سرکرده امیرکبیر که پورنو مشروب میسازتش نسبتش با امیری که همه وجودش وقف خدا و اهل بیت بود چیه؟ واقعا باید بمیره از شرم کسی که دل پاک یه عده جوون رو به بازی گرفته تا در ظاهر کمک به اونها خر خودشو برونه. خدا خیر بده عزیزایی رو که قبل از استفاده این براندازهای نامرد داخلی از این مثلا خیریه برای از بین بردن نظام اسلامی جلوشونو گرفتن. بهتره بدون اغماض روابط و خط دهی ها رو بیان کنند تا مردم پشت پرده رو ببینن
    • IR ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
      9 1
      تیتر همین امروز افتاب یزد را ببینید چطور از دزدانی که ارز صادراتی را نیاوردند در حاشیه امن گذاشته اونوقت همینها از این جمعیت به اسم محرومین دفاع میکنند اینها شریک دزد رفیق قافله هستند
  • ولی IR ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
    47 58
    عوامل مشرق نیوز البته اصلا مهم نیست که اصلا نمیفهمید اما کاش یکبار فقط یکبار بفهمید اینگونه حرف زدن و اتهام زدن از مشخصات رسانه های معلوم الحال و زرد است لطفا تا زمانیکه هیچ گونه تحقیقاتی انجام نشده است و نتیجه ای مشخص نشده اتهام نزنید البته شاید برای شما حق الناس و ابروی خلق خدا مهم نیست! خدا به دادتان برسد که شاید خدا هم برایتان مهم نیست !
    • IR ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
      46 19
      نکنه شما هم از خیرین! جمعیت امام علی! هستین؟! سابقه ی کشتار اصلاح طلبا از مردم ایران چیزی نیست که کسی بتونه پنهانش کنه. حالا می خواد در هیبت نهادهای خیریه اونم به اسم امام علی باشه هم باشه. متاسفانه ثابت شده که اصلاح طلبان با موجودیت ایران مشکل دارن و می بینیم که امروز به نمادی برای تحقیر ملی تبدیل شدن.
    • IR ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
      58 21
      جالب است، هر گاه پای جاسوسان و مزدوران و نفوذی ها در این گونه موارد به میان می آید یاد قیامت و ستار العیوبی و آبروی مردم می افتید اما وقتی علیه علمایی همجون آقای مصباح و رئیسی و مکارم یا علم الهدی تهمت و شایعه درست می شود، خفه خون می گیرید!!!!!!!
    • سرباز IR ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
      39 12
      وقتی روزنامه های شرق و اعتماد هنوز فعال هستند ببین این چیکار کرده که گرفتنش
    • محمودرضا IR ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
      28 9
      در مورد این مسئله خاص به علت اطلاع کم از جزئیات نظر نمیدم ولی تعدادی از چهره ها و گروه های اصلاح طلب کارنامه بسیار بدی در همراهی یا حداقل حمایت از شورش ها و دعوت به بی نظمی اجتماعی دارند و طبیعی هست که مردم و نظام اطمینان و اعتماد کمتری به این جریان داشته باشند،چون قسمت زیادی از شرایط بد اقتصادی که در کشور وجود دارد مسئولیتش با همین جریان اصلاحات بوده ولی در این مدت چهره های شاخص اصلاحات بیشتر موضع حق به جانب میگیرند و دیگران را متهم میکنند
    • حنیف IR ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
      1 15
      ۰۹:۰۳ - خوبه میگید شایعه ! و درضمن از کجا می دنید (خفه خون میگیریم) علم غیب داری یا دستگاه شنود ! اگر به علمای اسلام هم شبونه دست بند بزنن و بعد یک عده تهمت بزنن وظیفه همه هست حمایتشون کنن
    • IR ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
      9 1
      11:17 فکر میکنید همین طور الکی رفتن طرف را دستگیر کردند حداقل سریال گاندو را ببینید یقینا قبل از این دستگیری ماه ها کار اطلاعاتی و البته مدارک و مستندات غیر قابل تردید وجود دارد
    • محسن IR ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
      4 1
      جناب حنیف خودتو به اون راه نزن، سالهاست که اصلاح طلبان به امثال علم الهدی و مصباح یزدی تهمت های سخیف می زنند، البته خود را به کوچه علی چپ زدن هم از روشهای کثیف اصلاح طلبان است.
  • سید IR ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
    45 16
    درجایی که اصلاح طلبان تهوع آور از فرقه مزدور و ضالّه بهائیت حمایت می کنند، حمایت شان از این گروه منحرف دور از ذهن نیست!
  • ایرانی الاصل IR ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
    39 7
    اینا جاسوس هستند چرا شبکه های منوتو و ضد انقلاب باید طرفدار این جماعت باشن عاشق امام علی هستند طرفدار شیعه یا مردم ایران کدومشون .........
  • IR ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
    8 14
    مگه آقا از طرح كوچه گردان عاشق جمعيت امام على تشكر نكرد تو خطبه هاى نماز عيد فطر . اين رو ديگه چه جورى توجيه مى كنيد ؟
    • IR ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
      5 2
      چه ربطی داره باهوش..... آقا از مردمی که افطاری ساده درست کردن و به مردم نیازمند دادند تشکر کردن بعد هم این حرف رو با این مقدمه زدند که چرا برخی از مسولین(هاشمی و روحانی) در هتل های گرانقیمت به افرادی خاص افطاری های اعیونی می‌دهند... بعد این مورد رو مثال زدند برای اون..... جمعیت امام علی در واقع همون جمعیت معاویه است
    • IR ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
      2 1
      هیچ احدی نفس کار خیر و رسیدگی به محرومین رو نه بد دونسته نه رد کرده. این گروه خاص توسط بعضی مسوولینشون آلت دست براندازهای نامرد داخلی شدند. این بخشش خطا است و جرم. این که سیاهی لشکر برای نابودی مملکت بشی بده.
    • IR ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
      3 0
      آقا دقيقا تو تاريخ ١٦ تير ٩٥ در خطبه هاى نماز جمعه گفتند : . عدّه‌ای راه افتاده بودند، اسم خودشان را هم گذاشته بودند «کوچه‌گردان‌های عاشق» -که یک اسم حقیقی است- و افطاری درِ خانه‌های مردم میبردند که نمونه‌های متعدّدی را برای ما گزارش کردند و تصویر و عکس آوردند؛ درِ خانه‌ها افطار [دادن]. اینها کارهای بسیار بزرگی است، اینها کارهای بسیار ارزنده‌ای است. ... تازه خود همبن مشرق هم ١٧ تير طى يه گزارش ازشون تجليل كرد
  • IR ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
    23 4
    اصلاح طلبان ایران از منافقین زمان پیامبر بدترند
  • عباس IR ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
    34 5
    با عصبانیت اطلاح طلبان مشخص میشود که سپاه دست روی نقطه درستی گذاشته است
    • CZ ۲۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
      3 2
      عصبانیت شما در حدیه که بخاطر عناد با اصلاح طلبان ع آخر امام اول شیعیان حذف کردید از تیتر خبر
  • IR ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
    10 13
    حالا كل عملكرد اين گروه رو زير سوال نبريد .مگه آقا از طرح كوچه گردان عاشق جمعيت امام على تشكر نكرد . اين همه صفر و صدى نگاه نكنيد . بابا كاراى مثبتش يه طرف حالا اگه يكى دو نفر كار ناجورى كردن كل جمعيت رو گل نگيرين
    • IR ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
      4 1
      اتفاقا شما نباید اشتباه کنی.... به خاطر یک کار خوبشون، چشم روی این همه خیانت نبندی.... عزیزجان الان عصر چاپار که نیست، عصر تکنولوژی است. توی اینترنت سرچ کن ببین این گروه رو خاتمی بوجود آورده، یعنی مردم نهاد نیست. از اول هم مردم و دانشجوها و انجام امور خیریه یه پوشش بود برای ضربه به نظام و انقلاب
    • IR ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
      4 0
      عزيز من اون موقع هم كه آقا تعريف كرد خاتمى اين جمعيت رو به وجود آورده بود . آقا جذب حداكثرى داره اين جونا رو جذب مى كنه . حالا بعضى از سران شون اوتن آقا همه رو دفع نمى كنه . اصول گرا ها هم كم گند به مملكت نزدن .
  • CA ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
    8 5
    در مورد جمعیت امام رضا که زیاد از تشکیل شدنش هم نمیگذره و موسسش هم قبلا همکار جناب رئیسی بودند هم میشه توضیحی بفرمایید، البته اصلا نمی خوام بگم این پروژه ممکنه باشه هااااااا
    • LB ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
      19 2
      لعنت بر هرچی مفنگی آلبانی نشینه و دارو دسته خود فروخته که موفقیت سپاه خار چشم آنهاست کور شوید از موفقیتهای ایران
    • IR ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
      8 4
      سید ابراهیم آقای رییسی رو با میمندی نژاد مقایسه میکنی؟ سید نور چشم ماست, برای ما ثابت شده است و مو لا درز کارش نمیره. نه این منافقین نفوذی گربه صفت که راه رضا خدا موش نمیگیرن
    • IR ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
      2 0
      عجب....... کلا من موندم مات، تو وقاحت شما اصلاح‌طلبان...... یه نمونه از ایراد های جمعیت امام رضا رو بگو...... میگی ریسسش دوست ریسی بوده اما ریس جمعیت امام علی پسر یه ساواکی بوده اصلا براتون مهم نیست... عجب از وقاحت و دنائت شما اصلاح‌طلبان.... اینکه این جمعیت معاویه رو خاتمی بوجود آورده ابدا براتون مهم نیست.... عجب..... گاهی فکر میکنم شما اصلاح‌طلبان مسلمان که نیستید هیچ... انسان هم نیستید هیچ... حیوان هم نیستید
  • IR ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
    13 56
    لعنت خدا بر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی.
    • IR ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
      18 1
      لعنت بر تو و جد ابادت کثیفت منافق
    • IR ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
      14 1
      معلوم است احساس خطر کرده ای!
    • علی IR ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
      5 1
      لعنت خدا بر تو و جد آباء کثیفت منافق بی شرف
    • IR ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
      6 1
      چقدر خلی... خدا لعنتش برای دشمنانش نه برای عزیزانش.. خدا رحمتش برای سپاهه و لعنتش برای دشمنان سپاه... پس لعنت خدا برتو
    • بختیاری US ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
      4 1
      لعنت بر تو و همزاد وحشی تروریست تو ترامپ خوک صفت
  • IR ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
    15 5
    این جماعت فاسد اصلاحات به دنبال از بین بردن ارزشها و اعتقادات مردم هستند. بنابراین دسنگاه قضایی و اطلاعات جان برکف سپاه باید با دقت خیانتهای این فاسدان را رصد کرده و بموقع متلاشی کنند.
  • IR ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
    17 4
    الملک یبقی مع الکفر و لایبغی مع الظلم. پیامبر اکرم(ص)
  • بیسیمچی IR ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
    12 0
    متاسفانه به رقم وجود معدود چهره های اصلاح طلب خیرخواه، طوری غالب افراد منتسب به این حزب خیانت و حماقت را توامان سرلوحه ی کارشان قرار داده اند که متاسفانه یا خوشبختانه مانند حمایت اسرائیل و آمریکا از برخی افراد، وقتی این جماعت هم از کسی یا مسئله ای حمایت می کنند بنده نوعی ناخودآگاه به آن فرد یا جریان مشکوک می شود. ان شاالله اصلاحات دامن خود را از نفاق و دشمنی با اسلام عرفانی جمهوری اسلامی پاک کند و به آغوش مردم بر گردند. غیر از این باشد در این دنیا همچنان روسیاه و در آخرت در مقابل خون شهدا شرمسار خواهند بود
  • میلاد IR ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
    12 21
    حکومتی که از هر گروه مردم نهاد و موفق می ترسد و توهم توطئه دارد نهایتا تا رسیدن به کره شمالی پیشرفتی نخواهد داشت .
    • IR ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
      1 4
      کره شمالی تورم و لعتیاد و بیکاری ندارد و به جمعیت امام علی هم نیازی ندارد.
  • AT ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
    13 1
    مرگ بر اصلاح طلبان نفوذی
  • حامدی IR ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
    13 5
    این روش گولن ترکیه ای یا اصلاح طلبی ایرانی از معاویه گرفته شده است . ماموران معاویه کمکهای انسان دوستانه به نام معاویه در بین مردم توزیع میکردند وسپس همان ماموران با روشی خشن و با نام امام علی علیه السلام ازمردم وکودکان پس می گرفتند .
    • IR ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
      7 7
      خوب این چه ربطی به این جمعیت داره !؟ این جمعیت به اسم امام علی (ع) فعالیت میکرده نه به اسم حکومت و کمک هایی که به مردم میداده رو هم پس نمی گرفته ! قیاس مع الفارق
    • IR ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
      4 2
      آفرین... عجب مثال خوبی زدی جمعیت امام علی (معاویه) از نهاد های دولتی و نظام، پول می‌گرفته می‌داده به مردم فقیر بعد پشت سر نظام دری بری می‌گفته، دقیقا عین معاویه
  • IR ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
    10 6
    یعنی شبکه سازی اجتماعی در قالب جمعیت های خیریه و سازمان های مردم نهاد که با چند واسطه مردم قشر ضعیف را نمک گیر کنن تا در مواقع لزوم در لشکر کشی های خیابانی ازشون استفاده کنن و شورش ایجاد کنن عجب.. واقعا دم برو بچه های اطلاعات سپاه گرم
  • IR ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
    7 5
    منافقین برای پیشبرد کارهاشون زیر اسامی مقدس پنهان میشن مثل جمعیت امام علی . اونوقت گردش مالی این اصلاح طلبها در این جمعیت چقدر بوده ؟
  • سینا IR ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
    9 17
    نه خودتون به مردم فقیر کمک کنید نه به بهانه های مختلف اجازه بدین دیگران کمک کنند اگه عرضه دارید شما کمک کنید، تا حالا کدوم مسئول رفته بین مردم چرخیده فقرا پیدا کرده دست کسی رو گرفته باشن؟؟؟!
    • IR ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
      6 3
      هزاران خیریه در ایران است از راه درست پول در میارن بجا هم خرج میکنند اما میدونی که معاویه بره شیری را به کودکان میداد میگفت معاویه داده بعد که انس میگرفتن میرفت میگرفت میگفت علی گرفته حالا ارباب شما تحریم فلج کننده میذاره و دارو غذا را تحریم میکنه اما بودجه اینها را خودش یا گاو شیرده اش میدن تا ایران ما را صاحب بشن و زانو را بر گلویمان بگذارند
  • IR ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
    7 4
    افسوس اسم مولا علی علیه ااسلام بازیچه این خیریه معلوم الحال قرار گرفته تا بتونند انقلاب مخملی راه بیندازند خوبه اینجور مواقع یاد مصدق و امیر کبیر و رهبری میفتید یاد مغروقی افتادم که میگفت بنزین و آتیش چون دیزی که برای من نجوشه کله سگ بجوشه بفهمید شما اصلاح طلبها این مملکت رو به این وضع رسوندید مشخصا بیشترین مشکل شما انقلاب و سپاه هست چون خوار چشم ضد انقلاب هست مثل همیشه روشنگری های مشرق ناله همه مخالفان و منافقان و سکولارها و دشمنان این مملکت رو در اورده
  • DE ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
    6 6
    پشت‌پرده حمایت اصلاح‌طلبان افراطی از «جمعیت امام علی» چیست؟ سید خندان یا همان ممد تَکرار اوائل انقلاب در مسجد امام علی هامبورگ پیشنماز بود بعد آمد ایران تا ریاست جمهوری هم رسید و شاید حالا دارن تحت نام امام علی کارهایشان را تَــــــــکرار میکنند.
  • IR ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
    1 0
    هرچقدر واسه امام علی گریه کنید و بسیج بازی دربیارید بگردونید اون اول بسم ا... بود باید ساده باشید که نفهمید همه ی کاسه کوزه ها از اون شروع میشه
  • IR ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
    2 0
    خر تو خر ه
  • وطن پرست DE ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
    6 4
    اصلاحلب ها فقط دنبال بزرگ شدن هستند. خوبه خودشم اعتراف کرده هدف از این فعالیت ها بزرگ شدن بود و نه خدمت کردن. شما اصلاحطلب ها نشون دادید وقتی به قدرت می رسید به همه فحاشی می کنید و خودتونم هیچ هنری ندارید جز وطن فروشی.
  • IR ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
    6 3
    جمعیت امام علی همان مسجد ضرار است. کسانی که به اسم کمک به پیران و معلولان مسجد درست کردند اما پیامبر آن مسجد را خراب کرد.
  • DE ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
    1 4
    این دسته اصلاح طلب های معاویه صفت در ازار اقتصادی علیه مردم محروم دراین چند دهه کم نذاشتن این فریب ها شون دیگه رنگی نداره. اول بیان حساب فساد های مالی و مافیابازی شون رو برای مردم محروم روشن کنن که این پول و درامدها رو کجا بردند خرج کردندو حساب های بانکی شون رو شفاف کنند. اینکه با تصمیم های غیر عاقلانه هزاران میلیارد تومان به بدنه اقتصادی مردم اسیب وارد کردند جوابگو بشن. بعد باید بیان جوابگوی سوء استفاده از نام پاک امام علی (ع) باشند. این نجساتشون با این فریب بازی ها قابل تطهیر نیست. . این دسته اصلاح طلب های ماکیاول صفت خوبه بدونن معاویه با همه مکر و حیله های شیطانی اش در تاریخ شکست مفتضح خورد و مورد لعن و نفرین مسلمین قرار گرفت. هر کسی که با شیطان همدست بسه نهایت کارش شکست بزرگه.
  • DE ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
    2 4
    کارنامه سیاه ایندسته اصلاح طلب ها با این عوام فریبی پاک نمیشه. راست میگید اول حساب پس بدید.
  • IR ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
    4 2
    به اسم خدا بتازید که اخر خود خدا جوابتون رو میده ...
  • حسین IR ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
    2 3
    نفوذ ابعاد زیادی داره ومرزهای به ظاهر کمرنگ در ارکان اقتصادی سیاست وفرهنگی و... نفوذی پوشش میخواد یه پوشش خوب چی بهتر از اسم امام علی چی بهتر از کمک به محرومین. نفوذی داد نمیزنه من نفوذیم وطن فروشم. هرکسی که با نفوذی بده بستون داشته میگه اینا خیر وچه وچه هستن
  • IR ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
    1 2
    قبل از انقلاب گدا بودند و بعد انقلاب خیانت کردند
  • حمید IR ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
    5 2
    امثال سعید حجاریان وبقیه بارها و بارها دم از شورش و بدنبال براندازی نظام هستند .شک نکنید اینان نفوذی دشمن هستند و برای رسیدن به هدفشان می خواهند کشور را در بحران و حتی تجزیه کنند.سربازان گمنام امام زمان باید مراقب باشند .غفلت از این افراد بسیار خطر ساز است
  • جلیل IR ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
    1 1
    تزویر یعنی : با آراسته کردن ظاهر به نام امام علی ، طینت و نیت معاویه و عمروعاص داشتن . تزویر یعنی : با حفظ ظاهر و استفاده از نام تاثیر گذار ( اتحاد ملت ) ، ریشه وحدت را زدن . تزویر یعنی : رنگ کردن مردم به رنگ سبز و بنفش مایل به سبز ، با تزویر و انواع قولهای دروغ ، و تکیه زدن در جایگاه کسی که میتوانست 8 سال بجای خیانت به مردم و کشور خدمت کند .
  • IR ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
    1 1
    اصلاح طلبان لعنت الله علیه
  • سعید ۰۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
    0 0
    حزب اتحاد نسخه داخلی حزب معاند چپ فدائیان خلق است ، حزب اتحاد لانه جاسوسان فرهنگی از صدیقه وسمقی تا نرگس محمدی و .... دیگران است .
  • سعیدلشگری GB ۰۶:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
    0 0
    با سلام با اجازتون از مقاله کاملتون در تحقیق استفاده کردم ، فقط یک قسمتی از آن به نظرم اشتباه بود و آنرا عوض کردم ، اتفاقا این اشتباه بسیار بزرگ و فاحش است که حتی در سیاست های نظام هم تاثیرگذار است ، شما اصلاح طلبان را لیبرال نامیدید و حتی بارها دیدم بچه انقلابی ها از لفظ لیبرال برای تعرف دشمن استفاده میکنند که این صددرصد اشتباه است . دشمنان واقعی ما و اصلا دشمنان انسانیت چپ ها هستند ، از مارکسیست و لنینیسم و کمونیست تا سوسیالیست و.... ، حزب اتحاد شعبه داخلی حزب فدائیان خلق است ، یا شما توجه کنید اصلاح طلبان از مرحومه ماشینی تا اصغرزاده و خواهر مری ابتکار و ... که همگی یا اکثرشان بجز تعداد محدودی در ابتدای انقلاب چپ بودند به سفارت آمریکا حمله کردن و دانشجویان خط امام تشکیل دادند اکثرشان اصلاح طلب شدند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس