کد خبر 1086736
تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۲
حسین شریعتمداری نمایه

اگر هنوز هم کسانی هستند که درباره هویت واقعی کاسه‌لیس‌ها تردید دارند چاره‌کار آسان است و حتی بدون مراجعه به کارنامه سیاه آنها می‌توان فهمید که در چه کارند!

به گزارش مشرق، حسین شریعتمداری در یادداشت روزنامه کیهان نوشت:

  اول- شرایط شکننده آمریکا که ناتوانی در مهار کرونا، تظاهرات سراسری و گسترده مردم علیه نژادپرستی که اکنون به یورش علیه نظام سرمایه‌داری تبدیل شده است، سقوط سهمگین اقتصادی، ۴۸ میلیون بیکار که تعدادشان با ضریب چند صد هزار نفره در حال افزایش است و... این کشور را که داعیه ابرقدرتی و مدیریت جهانی داشت با خطر جدی سقوط و یا دستکم، تجزیه و تغییر جدی زیرساخت‌ها روبه‌رو کرده است (فاکس نیوز، شبکه تلویزیونی وابسته به پنتاگون و حامی ترامپ). این بحران چند سویه به طور طبیعی متحدان اروپایی و منطقه‌ای آمریکا را نیز با چالش‌های سخت اقتصادی و هویتی مواجه ساخته و افقی تیره و ناامیدکننده را پیش روی آنها گسترانیده است. این واقعیت آشکارتر از آن است که قابل انکار و لاپوشانی باشد.

دوم- آمریکا -به حق- بر این باور است که جمهوری اسلامی ایران اصلی‌ترین دشمن و یا یکی از اصلی‌ترین دشمنان آمریکاست و به گواه تاریخ ۴۱ سال اخیر، تاکنون از هیچ کوششی برای مقابله با ایران اسلامی دریغ نکرده و از تمامی اهرم‌هایی که در اختیار داشته برای دشمنی با نظام و مردم کشورمان استفاده کرده و صد البته نه فقط طرفی نبسته بلکه همه ساله بر اقتدار جمهوری اسلامی ایران افزوده شده و در مقابل توان و قدرت آمریکا رو به افول نهاده است. این واقعیت نیز آشکارتر و روشن‌تر از آن است که انکار کردنی باشد.

سوم- گفته‌اند «الغرِیقُ یتشبَّثُ بکُلّ حَشیش» آدمی که در حال غرق شدن است برای نجات خود به هر خس و خاشاکی که در دسترس او باشد نیز چنگ می‌زند، با این امید که نجاتی در پی داشته باشد. شرایط امروز آمریکا شبیه حال و روز همان غریق است، از این روی نباید تعجب کرد چرا کاسه‌لیس‌های جاسازی شده درون ایران را برای شایعه‌پراکنی و سیاه‌نمایی علیه کشورمان به صف کرده است؟! همان‌ها که نتانیاهو از آنها با عنوان «اصلی‌ترین سرمایه اسرائیل در ایران» یاد می‌کند. کاسه‌لیس‌های مفلوک و قابل ترحمی که پادویی خود برای سرویس‌های اطلاعاتی «سیا» و «موساد» و «MI6» را در پوشش -به خیال خود- محترمانه‌تر! «لیبرالیسم» پنهان کرده‌اند.

چهارم- اگر هنوز هم کسانی هستند که درباره هویت واقعی کاسه‌لیس‌ها تردید دارند چاره‌کار آسان است و حتی بدون مراجعه به کارنامه سیاه آنها می‌توان فهمید که در چه کارند! می‌پرسید چگونه؟ کافی است مقالات و توئیت‌های آنها را با مواضع رسماً اعلام شده آمریکا و اسرائیل و نوکران دست‌چندم آنها نظیر عربستان و... مقایسه کنید.

در این مقایسه به آسانی خواهید دید که کاسه‌لیس‌ها دقیقاً مواضع آمریکا و اسرائیل را نشخوار می‌کنند! هنوز ترامپ دهانش را از پیشنهاد مذاکره با ایران نبسته است که کاسه‌لیس‌ها به صف می‌شوند و توئیت می‌کنند که ببینید، الان دیگر وقت مذاکره است! نتانیاهو موشک‌های ایران را خطر جدی برای اسرائیل می‌داند و پادوها دَم می‌گیرند که موشک به چه دردمان می‌خورد؟! همزمان با شیوع کرونا و درحالی که آمریکا به خاطر تحریم دارویی ایران تحت فشار سنگین افکار عمومی جهانیان است و در پاسخ مدعی می‌شود که ایران دارایی‌های خود را در منطقه هزینه می‌کند! جماعت یاد شده با طرح یک دروغ شاخدار ادعا می‌کنند که ایران ۳۰ میلیارد دلار فقط در سوریه هزینه کرده است!

سه کشور اروپایی فرانسه و انگلیس و آلمان با درخواست اسرائیل و از طریق آژانس بین‌المللی انرژی اتمی علیه ایران قطعنامه صادر می‌کنند و روزنامه کاسه‌لیس‌های وطن‌فروش می‌نویسد این اقدام سه کشور اروپایی اگرچه غیر مسئولانه بوده ولی با هدف جلوگیری از حربه قوی‌تر علیه ایران دست به این کار زده‌اند! قاضی منصوری در رومانی کشته می‌شود و یا خودکشی! می‌کند، دشمنان اصرار دارند مرگ او را به نظام نسبت بدهند ولی چون هیچ دستاویزی ندارند، فلان پادوی آنها توئیت می‌زند و به کنایه می‌نویسد مراقب داروی نظافت باشید!

ایران در شرایط سخت تحریم‌ها با عراق روابط تجاری برقرار می‌کند و داد آمریکا از عصبانیت به آسمان بلند می‌شود. کاسه‌لیس‌ها به میدان می‌آیند و برای هوا کردن این رابطه تجاری موفق، آن را با قرارداد خسارت‌بار کرسنت که دستپخت طیف خودشان بوده است همسان قلمداد می‌کنند! جمهوری اسلامی ایران در اقدامی تحسین‌برانگیز و مثال‌زدنی، نفتکش‌های حامل بنزین را به ونزوئلا می‌فرستد و آمریکا و متحدان غربی و عبری و عربی آن که از یک سو شاهد این اقدام شجاعانه و تحقیرکننده ایران هستند و از سوی دیگر، به قول حضرت امام(ره) هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند، زبان به تهدید می‌گشایند و در همان حال طیف کاسه‌لیس فریاد بر می‌آورد که با ارسال نفتکش‌ها به ونزوئلا، آمریکا را تحریک نکنید! و... این قصه سر دراز دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 22
  • در انتظار بررسی: 10
  • غیر قابل انتشار: 13
  • IR ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
    64 14
    خدا به شما عمرباعزت بدهد .حرف دل مردم روزدید.کاش امثال شما زیادبودند
    • IR ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
      5 1
      کاسه لیس کدخدا محور = اصلاح طلب تهوع آور!!!!!!!!!!!
  • FR ۰۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
    32 10
    درود بر حاج حسین شریعتمداری
  • IR ۰۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
    44 10
    حاج حسین خدا خیرت بده یاسین تو گوش خر خوندی. اینها که حال روزشان مشخصه و برای همین کار خلق شدن. تعجب ما از مدارای با اینهاست. و البته مردم ساده لوحی که خام بازی اینها می شوند.
  • حمید IR ۰۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
    31 7
    حاج‌حسین! درد و بلات بخوره کاسه سر کاسه‌لیسان
  • IR ۰۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
    23 5
    خاک بر سر کاسه لیسان
  • GB ۰۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
    27 8
    مرگ بر کاسه لیسها
  • IR ۰۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
    2 1
    احسنت وقتی دمشون به اونها وصله باید هم صدای دشمنان در ایران باشند.اضافه کنید سیاه نمایی نسبت به هویت ایرانی اسلامی و سانسور فضاحتهای قبله آمالشون آمریکا و غرب.مثلا بخاطر یک خودکشی یا حادثه با کثیفترین شیوه و لحن ایران رو سیاه میکنند درحالیکه قبله آمالشون پر است از خودکشی و فساد و سیاهی.کوبیدن دین برای ترویج بیدینی و جدایی دین از سیاست و ترویج سبک زندگی غربی تا هویت و فرهنگمون رو از داخل نابود کنند فقط به صراحت نمیگن که مرتد هستند.حمایت از اوباش مسلح و منافق به اسم همراهی با معترضین درحالیکه مسئول اول وضع اقتصادی و گرانیها هستند! بجای نقد دولت همفکرشون با نظام اسلامی دشمنی میکنند و در همون حال برجام و قراردادهای استعماری برای اثر گذاشتن بیشتر تحریمها و بدتر شدن اقتصاد رو مثل ناموسشون میدونند.از وقتی هم که ترامپ قانون نظارت بر فعالیت مجازی رو اعلام کرد در فضاسی مجازی تبدیل به سرباز دشمنان شده اند خودشون و دنباله هاشون مثل سلبریتی ها و...(حتما برای ویزا و گرین کارت و بدست آوردن دل قبله آمالشون)
  • US ۰۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
    2 3
    بعضیا زنده به آنند که کاسه های غرب و مخصوصاً آمریکا را لیس بزنند یک روز کاسه ته مانده غذای آنها را یک روز کاسه های توالت فرنگی های آنها را
    • رسول IR ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
      0 0
      منفی دادم چون توی آمریکا هستی
  • رضا IR ۰۴:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
    7 8
    عجب ! پس هر سال به اقتدار ايران افزوده شد ؟!! به چه قيمتى استاد ؟! اگه ميخواهى منصفانه به قضيه نگاه كنى بايد به وضع اقتصادى مردم يا لااقل قيمت دلار هم عنايت داشته باشى جيجر !
    • IR ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
      11 0
      خوب تو هم منصفانه نیگاه کن اعلام شد اکثر صادر کننده ها ارز صادرات را برنگردانده اند یعنی متاسفانه بیشتر مردم دستشان کج است در حد لالیگاه و زبانشان دراز است و حالا رو قصد و غرض مشخص همونها و امثال تو به همین اندک دست پاکانی که با تلاش و فداکاری برای ایران اقتدار میاورند انگشت میگذارید خوب برید خودتون را درست کنید
  • IR ۰۵:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
    6 5
    … و اينكه همه ساله بر اقتدار ايران افزوده شده !!! عاقلان دانند !
    • IR ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
      5 1
      جالبه اقتصاد رو غربزده ها داغون کردن که هروقت خواستیم از اقتصاد ایران بگیم بگن دلار و امثالهم رو بچسب
  • IR ۰۶:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
    4 4
    گور بابای آمریکا به نظرتون بدون برجام و npt همین چین و روسبه واستون تره خرد میکنن؟
  • مملی US ۰۶:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
    6 3
    احسنت به حاج حسین! عالی بود.
  • IR ۰۶:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
    4 1
    کاسه لیس :/ عجیبه چقد زیاد میبینیم این روزا دورمون.. کاسه لیس بادمجون دور قاب چین پاچه خوار جالبه..
  • کوروش US ۰۷:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
    2 2
    ای کاش در مورد کشور خودمون هم آمار می دادن چقدر بیکار و گرسنه و بدبخت داریم
  • عبدالله IR ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
    4 2
    دست مریزاد آقای شریعتمداری. مرد میدان.
  • US ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
    3 0
    امان از بی غیرتها
  • افتخار AU ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
    13 7
    الحق که قلم و نکته سنجی های حاج حسین خنجری است بر دل کاسه لیسان و غرب گداها - چون حاج حسین زندگی ساده ای دارد و رانت خواری نکرده لذا این جماعت کاسه لیس و رانت خوار در مانده اند که با حاج حسین چگونه در افتند!!
  • IR ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
    12 7
    باسلام تا کی باید شاهد دشمنی آشکار ایادی آمریکاواروپا در کشور باشیم وهیچ عکس العملی هم در کارنباشد؟؟؟؟؟!!!!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس