نیروی محرکه‌ تلاش‌های افراد برای رسیدن به اهداف و موفقیت‌های مختلف در زندگی انگیزه شروع و ادامه مسیر می باشد. در بسیاری از موارد وجود موانع و مشکلات فراوان بر سر راه شروع مسیر پیشرفت و ترقی موجب از دست دادن انگیزه و مانع حرکت به سمت هدف می شود.

در شرایط کنونی کشور و مقوله آزمون دکتری ازین قائله استثنا نبوده و بسیاری از داوطلبان به دلیل مشغله های کاری، مشکلات اقتصادی، بحران کرونا، نبود زیرساخت های آموزش از راه دور کافی و نا امیدی از شرایط فعلی موجب شده تا بسیاری از فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد که هدف قبولی در آزمون دکتری را داشتند انگیزه خود را از دست داده و تمایلی به ادامه تحصیل ندارند.

اما این پایان ماجرا نیست...

با روشن شدن کورسویی از امید، جدال با ناامیدی آغاز شده و انگیزه های نهان تجلی پیدا کرده و خود را به عرصه ظهور می رسانند. آزمون دکتری 1400 به دلایل فوق پیش بینی می شود با کاهش شدید داوطلب مواجه خواهد بود و همین امر موجب افزایش شانس قبولی و ایجاد انگیزه برای داوطلبانی است که در رویای خویش لباس فارغ التحصیلی دکتری را بر قامت خود دوخته اند.

علاوه بر افزایش شانس قبولی، توسعه زیرساخت های آموزش آنلاین و حضور اساتید بنام و تراز اول که خود راهنمای بسیاری از رتبه های برتر آزمون ها بوده اند و ارائه برنامه های تخصصی همراه با رتبه های برتر آزمون های گذشته که خود مسیر سخت آزمون را با موفقیت گذرانده و تجربیات بسیاری را کسب نموده اند و همچنین منابع جامعی که حاصل چندین سال تدریس در حوزه آزمون دکتری هست می تواند امیدبخش قبولی داوطلبانی باشد که در دل بحران های موجود انگیزه خود را از دست نداده و از همه ظرفیت های موجود برای قبولی خود در آزمون قرن جدید استفاده می کنند. در همین راستا موسسه آموزش عالی ماهان حسب مسئولیت اجتماعی خود و آگاهی بخشی،  برنامه ویژه و زنده ای را با حضور اساتید و رتبه های برتر آزمون گذشته برای تحلیل و بررسی آزمون دکتری در روز شنبه مورخ 7 تیرماه 99 برگزار می نماید.

در این برنامه تمامی ابعاد و زوایای کنکور دکتری 1400 مورد بررسی قرار گرفته و راهکارهای ویژه ای برای حل موانع مسیر قبولی ارائه خواهد شد  و داوطلبانی که خلاف مسیر جریان غالب به دنبال کسب موفقیت هستند می توانند با این برنامه ویژه زنده مسیر خود را هموار نمایند.

به یاد داشته باشیم فرصت طلایی 1400 تکرار شدنی نیست

منبع : ویرلن

**این محتوا تبلیغاتی است**

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس