کد خبر 1086622
تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۹ - ۰۵:۰۰
یحیوی: استقلال باید یک دروازه‌بان هم‌سطح حسینی جذب کند/ بیرانوند در بلژیک موفق می‌شود

دروازه‌بان سابق استقلال گفت: استقلال باید یک دروازه‌بان هم‌سطح حسینی جذب کند تا رقیب او باشد و عملکردش بهتر شود.

به گزارش مشرق، محمدعلی یحیوی در ارتباط با عملکرد حسین حسینی در درون دروازه استقلال اظهار داشت: استقلال همیشه به دو دروازه‌بان آماده نیاز داد، یکی سنگربان با تجربه که به عنوان دروازه‌بان اول در درون دروازه قرار بگیرد و دیگری یک سنگربان جوان و با کیفیت که روی نیمکت بنشیند و در زمان‌هایی که نیاز است دروازه‌بان اول نیاز به استراحت دارد، در درون دروازه استقلال قرار بگیرد. حسینی هم به یک رقیب نیاز دارد تا با او رقابت کند تا افت نکند.

وی در ادامه در خصوص قانون منع به کارگیری بازیکن خارجی برای استقلال و پرسپولیس، تصریح کرد: به نظرم عدم به‌کارگیری بازیکن خارجی در پست دروازه‌بان اتفاق خوبی است و به پیشرفت بازیکنان ایرانی در این پست کمک می‌کند. برخی کشورهای عربی هم این قانون را اعمال کردند و موفق بودند. این قانون به جوانان ما کمک می‌کند تا بتوانند خود را بهتر نشان دهند و بیشتر پیشرفت کنند.

دروازه‌بان سابق استقلال و دستیار علی دایی در پرسپولیس در پایان پیرامون شانس علیرضا بیرانوند به عنوان دروازه‌بان لژیونر ایرانی در اروپا، خاطرنشان کرد:‌ ای کاش زمانی که بیرانوند پیشنهادهای بهتری داشت می‌رفت، اما حالا هم رفتن او به اروپا اتفاق خوبی است، چون راه را برای سایر دروازه‌بان‌های جوان ما باز می‌کند. به نظرم بیرانوند با انگیزه‌ای که دارد در بلژیک موفق می‌شود.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس