کد خبر 1086556
تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۵
خشم ترامپ از حضور اندک هوادارانش در تجمع انتخاباتی «تالسا»

رئیس‌جمهور آمریکا به همراه دختر و دامادش، بابت حضور اندک طرفداران در یک تجمع انتخاباتی از مسئول کارزار انتخاباتی وی خشمگین هستند.

به گزارش مشرق، حضور کمرنگ هواداران «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا در تجمع انتخاباتی بامداد یکشنبه، خشم وی علیه مسئول برگزاری آن را برانگیخت.

به نوشته روزنامه «گاردین»، «برد پارسکِیل» مسئول کمپین انتخاباتی ترامپ از روز یکشنبه به‌خاطر عملی نشدن وعده حضور صدها هزار نفر در تمجع انتخاباتی شهر «تالسا» تحت فشار قرار گرفته است.

تظاهرات معترضان ضدنژادپرستی در تالسا و همچنین عدم استقبال طرفداران ترامپ از حضور در تجمع انتخاباتی او در این شهر آمریکا سبب شد کارزار او سخنرانی ویژه ترامپ و «مایک پنس» معاون رئیس‌جمهور آمریکا برای حاضران در بیرون محوطه محل برگزاری تجمع را لغو کند.

بیشتر بخوانید:

این مراسم نهایتاً به سالنی با ظرفیت ۱۹ هزار نفر منتقل شد. به گفته اداره آتش‌نشانی تالسا ۶ هزار نفر و به گفته کمپین ترامپ ۱۲ هزار نفر در این تجمع شرکت کردند.

شبکه «اِن‌بی‌سی»، با اشاره به خشم ترامپ از حضور اندک هوادارانش گفت: «او حتی پیش از ترک واشنگتن دی‌سی هم عصبانی بود زیرا دستیارانش ابتلای ۶ عضو کمپین در تالسا به ویروس کرونا را علنی کرده بودند».

به گفته شبکه «سی‌اِن‌اِن»، «ایوانکا» دختر ترامپ و «جرد کوشنر» داماد او نیز به شدت از پارسکیل خشمگین هستند.

پارسکیل علت حضور اندک هواداران ترامپ در این تجمع را «هشدار رسانه‌های اخبار جعلی به مردم در خصوص ویروس کرونا و حضور معترضان ضدنژادپرستی» توصیف کرد.

او که در کمپین سال ۲۰۱۶ ترامپ هم مسئول بود، پس از پیروزی وی در انتخابات مورد تحسین فراوان قرار گرفت اما افت محبوبیت رئیس جمهور آمریکا در سال جاری موجی از خشم علیه پارسکیل را برانگیخته است.

صدها نفر از حامیان جنبش «جان سیاهان اهمیت دارد» به رغم حضور سنگین نیروهای امنیتی و نظامی در خیابان‌های تالسا، در این شهر تجمع اعتراضی ترتیب دادند.

معترضان به دلیل موانع ایجاد شده فلزی در مناطق مجاور محل برگزاری تجمع انتخاباتی ترامپ و همچنین حضور نیروهای امنیتی نتوانستند خود را به محل تجمع برسانند.

با این حال گاردین نوشت، «اولیویر لفلند» خبرنگار این روزنامه و خبرنگاران دیگر رسانه‌ها هیچ‌گونه شواهدی درخصوص انجام چنین اقداماتی از سوی معترضان مشاهده نکرده‌اند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس