عیسی‌زاده: نباید ما را با تیم‌های اروپایی مقایسه کنند؛ واقعا شرایط سختی داریم

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: اگر کرونا ما را نکشد مصدومیت ما را می‌کُشد و شرایط واقعا سخت است.

به گزارش مشرق، علی عیسی‌زاده در مورد آخرین وضعیت تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در آستانه ازسرگیری مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: شرایط تیم خوب است و ما با توجه به پروتکل‌های بهداشتی مشکلی برای تجهیز ورزشگاه تختی آبادان نداریم. شرایط کرونا باعث شده تیم ما با استرس تمرین کند. کرونا به خودی خود به جامعه استرس وارد کرده، حالا تصور کنید یکسری بازیکن دور هم جمع شده و مدام با هم برخورد دارند. طبیعی است که استرس بیشتری داشته باشند. همه این بازیکنان حق دارند و این استرس و ترس در آنها طبیعی است.

بیشتر بخوانید:

۲ نفر از نفت آبادان به کرونا مبتلا شده‌اند

هتل اختصاصی و پرواز چارتر نداریم
وی در خصوص توانایی باشگاه صنعت نفت در تهیه هتل اختصاصی یا پرواز چارتر، تصریح کرد: رزرو هتل اختصاصی که در توان ما نیست و در بازی‌های خانگی بهترین شرایط را در خوابگاه در نظر گرفتیم. جایی که در این مدت برای‌شان فراهم کردیم و در آن زندگی می‌کنند، از نظر بهداشتی ایمن و امن‌ترین مکان است. ما توانایی تهیه پرواز چارتر نداریم. هیچ باشگاهی چنین توانایی ندارد. یک پرواز حداقل ۱۵۰ صندلی دارد چطور می‌توان با این مشکلات این همه صندلی را رزرو کرد؟

یک بازیکن را فعلا قرنطینه کردیم
مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان با اشاره به هزینه‌های مکرر تست کرونا، تاکید کرد: ما طبق پروتکل‌های ابلاغی هر هفته از اعضای تیم‌مان تست کرونا می‌گیریم و نتایج را اعلام می‌کنیم. این تست‌ها هزینه سرسام‌آوری دارد و هرچه می‌گذرد شرایط سخت‌تر می‌شود. به نظر می‌رسد در آینده هیچ باشگاهی نتواند این تست‌ها را هر هفته بگیرد. در تست اخیر ما دو عضو باشگاه مبتلا بودند و یکی از بازیکنان‌مان مشکوک بود. به همین دلیل برای حفظ سلامت مجموعه آن یک بازیکن را فعلا قرنطینه کردیم.

نباید ما را با تیم‌های اروپایی مقایسه کنند
عیسی‌زاده با گلایه از شرایط موجود گفت: نمی‌دانم چرا ما را با تیم‌های اروپایی مقایسه می‌کنند و توقع دارند از پس هزینه‌های بهداشتی بر بیاییم. کشورهای اروپایی کوچک هستند و مسافت‌ها کوتاه است. کنترل کرونا راحت‌تر است و برخی سفرها با اتوبوس انجام می‌شود. کمپ‌های اختصاصی که در اختیار دارند از هزینه‌های‌شان کم می‌کند. هیچ باشگاهی در ایران امکانات سخت‌افزاری که در اختیار آنهاست را ندارد. باشگاه فولاد که به قول معروف امکانات به‌روزتری نسبت به تیم ما و بسیاری از تیم‌ها دارد فقط ۲۰ درصد از امکانات تیم‌های اروپایی را در اختیار دارد.

در تهیه الکل برای ضدعفونی مشکل داریم
وی با اشاره به احتمال مصدومیت بازیکنان و از دست رفتن سرمایه‌های باشگاه تصریح کرد: به آمار مصدومان بوندسلیگا نگاه کنید و ببینید چه عدد وحشتناکی است. در همین چند هفته اول بالغ بر ۴۶ نفر مصدوم شدند. فکر می‌کنید لیگ ما شروع شود مصدوم نمی‌دهیم؟ شرایط برای ما بدتر خواهد شد. یقین داشته باشید بیش از اندازه مصدوم می‌دهیم. اگر کرونا ما را نکشد مصدومیت ما را می‌کُشد! شرایط واقعا سخت است. تامین الکل که ابتدایی‌ترین وسیله برای ضدعفونی کردن رختکن و تجهیزات تمرین است، برای ما دشوار است. باید به هزار نفر التماس کنیم تا در نهایت شانس بیاوریم و فروشنده‌ای طرفدار صنعت نفت باشد و الکل را برای ما تامین کند. این تلاش‌ها فقط برای تامین الکل است و هزینه پرداخت بهای الکل بحث دیگری دارد.

مجبور شدیم پول قرض کنیم
مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان در مورد تامین هزینه‌های اعمال پروتکل‌های بهداشتی، خاطرنشان کرد: خیلی باشگاه‌ها شرایطی مشابه ما دارند. ما برای هزینه تست‌های کرونا، حتی مجبور شدیم پول قرض کنیم. من نباید قرض بگیرم، ولی از ترس جان اعضای تیم این کار را می‌کنم. یک پروتکلی به ما دادند و گفتند باید طبق آن عمل کنید. اگر بر اساس پروتکل عمل نکنیم و خدایی نکرده فردی در این بین مبتلا شود و جانش را از دست بدهد ما مقصر هستیم. پول از جیب‌مان خرج کنیم، قرض کنیم یا به دیگران رو بیندازیم بهتر از آن است که کسی مبتلا شود. یا باید تعطیلش کنم یا باید وظیفه‌ای که برعهده ما است انجام دهیم.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس