کد خبر 1086467
تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۰
حمله لفظی دوباره پامپئو به جان بولتون

وزیر خارجه آمریکا که پیشتر جان بولتون مشاور امنیت ملی سابق کاخ سفید را «خائن» خوانده بود، در صفحه توییتر شخصی خود بار دیگر بولتون را هدف حمله لفظی قرار داد.

به گزارش مشرق، «مایک پمپئو» وزیر خارجه آمریکا در ادامه انتقادهای تندش علیه جان بولتون مشاور امنیت ملی سابق کاخ سفید، این بار در توییتر عکسی از چهره خندان خودش منتشر کرد که زیر آن این درج شده است: «ترامپ جان بولتون را اخراج کرد».

بیشتر بخوانید:

به موازات تشدید جنجال‌ها درباره کتاب جان بولتون مشاور امنیت ملی سابق کاخ سفید که حتی واکنش دولت کره جنوبی را هم در پی داشته است، وزیر خارجه آمریکا برای بار دوم به همکار سابق خود در دولت دونالد ترامپ تاخته است.

مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا جمعه هفته گذشته برای اولین بار علنا گفته بود، جان بولتون یک خائن بوده و کتابی که نوشته مملو از دروغ است.

توییت پامپئو علیه بولتون


پمپئو در دومین اظهارنظر خود علیه مشاور امنیت ملی سابق کاخ سفید در صفحه تویتر شخصی عکسی از تصویر خندانش در کنار استیون منوشین» وزیر خزانه‌داری آمریکا منتشر کرده که زیر آن این مطالب دیده می‌شود: «مشاور امنیت ملی برکنار شد؛ رئیس‌جمهور ترامپ جان بولتون را اخراج کرد».

کتاب جان بولتون تحت عنوان «اتاقی که در آن اتفاق افتاد» قرار است ۲۳ ژوئن (سوم تیرماه) منتشر شود اما طی روزهای اخیر رسانه‌های مختلف بخش‌هایی از آن را منتشر کرده‌اند.

رئیس‌جمهور آمریکا پیشتر در واکنش به نگارش این کتاب، مشاور امنیت ملی سابق خودش را «توله سگ بیمار» خواند و تهدید کرد که بولتون «با انتشار اطلاعات محرمانه قانون را نقض کرد. وی باید بهای بسیار سنگینی برای این کار بپردازد».

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
    2 0
    توی دولت آمریکا دیوونه توی دیوونه میچرخه. مردم آمریکا چقدر احمق هستند که به امثال اینها رأی می دهند.
  • IR ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
    7 0
    خوک کثیف و روباه سر قرمز به جان هم افتاده اند برای ریاست گاو وحشی
    • سرباز IR ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
      3 0
      آقا به حیوانات توهین نکن
  • NZ ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
    2 0
    مایک پمپئو: جان بولتون یک خائن بوده و کتابی که نوشته مملو از دروغ است......این پفیوز خیلی خوک نمکی تشریف داره وقتی به یک کثافتی مثل خودش در مورد دروغ گفتن می تازه:)
  • BE ۲۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
    0 0
    کلی خندیدیم مشرق ، عکس باحالی گذاشتی ، یه تمام چهره بولتون سگ سبیل کم بود ، با تشکر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس