میرزا محمد سلگی

تالار اندیشه حوزه هنری میزبان یادواره سردار شهید حاج میرزا سلگی راوی «آب هرگز نمی‌میرد» می‌شود.

به گزارش مشرق، سردار حاج‌میرزا محمد سلگی از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس و راوی کتاب «آب هرگز نمی‌میرد» از آثار منتشر شده انتشارات سوره مهر است که فروردین‌ماه سال جاری به یاران شهیدش پیوست.

از آنجایی که به منظور حفظ سلامت مردم به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، هیچ گونه مراسم تشییع و گردهمایی برای این شهید بزرگوار برپا نشد، یادواره سردار شهید حاج میرزا محمد سلگی به همراه رونمایی کتاب «هما» خاطرات «هما شالباف‌زاده» همسر سردار شهید محسن امیدی، چهارشنبه ۴ تیرماه ساعت ۱۸ در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار می‌شود.

به گفته جمشید طالبی مصاحبه‌گر و تدوین‌کننده کتاب «هما» موضوع اصلی این کتاب از دل مصاحبه‌های کتاب «آب هرگز نمی‌میرد» پدیدار شده است. این کتاب به وقایع قبل از انقلاب، حوادث انقلاب، دفاع مقدس در خوزستان، آوارگی زنان و دختران مناطق جنگ‌زده و مشکلات مهاجرت آنان به سایر استان‌های کشور و ازدواج ساده و صمیمی شهید امیدی به روایتگری هما شالباف‌زاده می‌پردازد.

این کتاب از سوی انتشارات سوره مهر با ۳۸۴ صفحه، ۴ فصل و قطع رقعی منتشر شده است.

همچنین کتاب «آب هرگز نمی‌میرد» نوشته «حمید حسام» از سوی انتشارات سوره مهر چاپ و متشر شده است. این کتاب که به خاطرات سردار جانباز، «میرزا محمد سلگی» می‌پردازد و رتبه‌ نخست جایزه‌ ادبی جلال آل‌احمد را به خود اختصاص داده است. همچنین این اثر از جمله آثاری است که مورد توجه مقام معظم رهبری و تقریظ ایشان قرار گرفته است.

یادآور می‌شود، یادواره سردار شهید حاج میرزا محمد سلگی به همراه رونمایی از کتاب «هما» خاطرات «هما شالباف‌زاده» همسر سردار شهید محسن امیدی چهارشنبه ۴ تیرماه ساعت ۱۸ در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس