عضو هیات رئیسه سازمان لیگ: امکان برگزاری بهداشتی لیگ وجود ندارد

عضو هیات رئیسه سازمان لیگ فوتبال معتقد است که با توجه به مشکلات مالی و سخت‌افزاری که باشگاه‌ها با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، امکان برگزاری رقابت‌های فوتبال با رعایت کامل پروتکل بهداشتی امکان‌پذیر نیست.

به گزارش مشرق، منصور قنبرزاده، عضو هیات رئیسه سازمان لیگ در پاسخ به این سوال که آیا معتقد است که با توجه به تشدید شیوع کرونا، برگزاری ادامه رقابت‌های فوتبال در سطح لیگ برتر، لیگ یک، لیگ دو و لیگ سه امکان پذیر است، اظهار کرد: من معتقدم که اغلب باشگاه‌های ما توان مالی و سخت‌افزاری اجرای کامل پروتکل‌های بهداشتی را ندارند و در نتیجه نمی‌توان رقابت‌های فوتبال را با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار کرد. باید به این نکته توجه کنیم که رعایت پروتکل‌ها تنها مربوط به لیگ برتر نیست و به لیگ یک، لیگ دو و لیگ سه هم مربوط می‌شود، کما این که خیلی از باشگاه‌های لیگ برتری هم توان اجرای آن را ندارند.

بیشتر بخوانید:

شروع فوتبال یا تعطیلی دوباره؛ شما بگوئید!

او افزود: شما تصور می‌کنید چند درصد از باشگاه‌های ما توان مالی سفر با پرواز چارتر، گرفتن اتاق‌های جداگانه در هتل برای هر بازیکن و یا حتی گرفتن تست کرونا در هر پنج روز را دارند؟ با این اوصاف برگزاری رقابت‌های فوتبال میسر نیست مگر این که بخواهند تصمیم بگیرند که پروتکل‌های بهداشتی را تعدیل کنند.

عضو هیات رئیسه سازمان لیگ در ادامه صحبت‌هایش با انتقاد از ستاد مبارزه با کرونا و نهادهای بالادستی باشگاه‌ها عنوان کرد: در بخش‌نامه گفتند که مسئولیت اجرای پروتکل برعهده مدیران عامل باشگاه‌هاست. با این اوصاف ستاد مقابله با کرونا و نهادهای بالادستی به خوبی می‌دانند که اجرای پروتکل بهداشتی قابلیت اجرا ندارد ولی متاسفانه از خودشان رفع تکلیف کردند و مسئولیت اجرای پروتکلی را که برای اکثر قریب به اتفاق باشگاه‌ها قابل اجرا نیست بر عهده مدیران عامل گذاشتند. اکثر باشگاه‌ها منابع اجرایی و سخت افزاری اجرای پروتکل‌های بهداشتی را ندارند.

قنبرزاده در پایان تاکید کرد: اخلاقی نیست ستاد مقابله با کرونا، فدراسیون پزشکی - ورزشی و نهادهای بالادستی ورزش کشور در خصوص اجرای پروتکلی که می‌دانند بصورت کامل امکان اجرای آن میسر نیست، از خود رفع مسئولیت کنند و صرفا با یک بخشنامه، مسئولیت و تبعات احتمالی را به گردن و دوش مدیران عامل باشگاه‌ها بیندازند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • امیر IR ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
    0 0
    بخاطر یک تیم خاص همه هم کشته بشن اشکالی نداره چون مسعود جون بره دیگه خبری از اسنپ جام و هدایتی جام و جعلی جام و ..... نیست..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس