کد خبر 1086360
تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۵
رئال

رئال مادرید به سومین برد متوالی خود در شروع مجدد لالیگا دست یافت در حالی که بازهم VAR و داوری در متن حواشی قرار داشتند.

به گزارش مشرق، رئال مادرید در شرایطی پای به آنوئتا گذاشته بود که می دانست در صورت پیروزی می تواند به صدر جدول لالیگا برگردد. پس از تساوی جمعه شب بارسا در زمین سویا، کهکشانی ها بهترین فرصت ممکن را برای سبقت از بارسا داشتند و به خوبی نیز از این مهم استفاده کردند.

نیمه اول بازی با تساوی بدون گل تمام شد در حالی که رئال به خصوص در یک ربع انتهایی، برتری محسوسی بر میزبان خود داشت.

بیشتر بخوانید:

رئال با غلبه بر سوسیداد جای بارسا را گرفت

در نیمه دوم و دقیقه 48 وینیسیوس با یک حرکت انفرادی عالی به درون محوطه جریمه نفوذ کرد ولی به هنگام ضربه زدن با مزاحمت دیه گو یورنته سرنگون شد تا داور بلافاصله دستور به پنالتی بدهد. بررسی صحنه توسط وی ای آر نیز صحت تصمیم داور را تایید کرد در حالی که سوسیدادی ها همچنان اعتراض داشتند. ضربه پنالتی را راموس تبدیل به گل اول رئال کرد.

آندوخار اولیور کارشناس داوری مارکا نیز پنالتی را درست می داند و معتقد است حتی نیاز به بازبینی صحنه هم نبود چرا که قطعا برخورد اتفاق افتاده بود.

صحنه بعدی به دقیقه 67 بازی بر می گردد وقتی عدنان یانوزای موفق شد با شوت پای چپ خود از فاصله دور، دروازه تیبو کورتوا را باز کرده و حساب کار را مساوی کند ولی کمک داور اعلام آفساید کرد. در بررسی صحنه توسط وی ای آر نیز آفساید تایید شد. گل یانوزای به این علت که میکل مرینو در موقعیت آفساید مسیر دید کورتوا را مسدود کرده بود، مردود اعلام شد. کارشناس داوری مارکا نیز تصمیم داور را درست می داند.

تنها دو دقیقه بعد از مردود شدن گل میزبان، این رئال بود که به گل رسید. روی ارسال از راست فده والورده، کریم بنزما توپ را با شانه کنترل کرد و با ضربه نرم و فنی دقیق توپ را وارد دروازه کرد تا هم در جدل گلزنان لالیگا 17 گله شود و هم برتری رئال را دو برابر کند. این گل توسط وی ای آر بازبینی شد و مورد تایید قرار گرفت در حالی که بازیکنان سوسیداد اعتقاد داشتند بنزما توپ را با دست کنترل کرده است.

از نگاه کارشناس داوری مارکا نیز گل بنزما کاملا درست بود.

در نهایت رئال این بازی را با برتری 1-2 به اتمام رساند و البته خشم بر خشم بارسلونا نز اضافه تر شد.

جرارد پیکه پس از تساوی بارسا برابر سویا گفته بود که به توجه به داوری های مشکوک در بازی های اخیر رئال، دشوار بتوانند فاتح لالیگا شوند. بازی امشب هم با صحنه های پر حرف و حدیثی که داشت، قطعا واکنش های تند بارسا و رسانه های کاتالونیا را در روزهای آتی به دنبال خواهد داشت.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • شناس IR ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
    0 0
    hala MADRID

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس