تظاهرات

جنبش فتح فلسطین برای مقابله با طرح اشغال کرانه باختری توسط رژیم صهیونیستی، از فلسطینیان خواست دوشنبه دست به تظاهرات بزنند.

به گزارش مشرق، جنبش آزادی‌بخش میهنی فلسطین (فتح) طی فراخوانی خواستار برگزاری اعتراضات و تظاهرات ضد صهیونیستی در کرانه باختری شد.

به گزارش المیادین، این جنبش یکشنبه‌شب طی بیانیه‌ای از عموم مردم فلسطین در کرانه باختری خواست فردا دوشنبه به سمت دره اردن (غور الاردن) کرده و با برگزاری تظاهرات، مانع از اجرای طرح اشغال کرانه باختری را بدهند.

رژیم صهیونیستی با حمایت دولت آمریکا طی ماه‌های اخیر اعلام کرده است که قصد دارد طرح اشغالی الحاق ۳۰ درصد از اراضی کرانه باختری به قلمرو خود را اجرا کند.

تشکیلات خودگردان فلسطین به ریاست محمود عباس این اقدام را به شدت رد کرده و برای نشان دادن جدیت خود با این طرح که معتقد است مانع از تشکیل دولت فلسطین به پایتختی قدس شرقی خواهد شد، همکاری‌ها و هماهنگی‌های امنیتی خود در چارچوب توافق اسلو را لغو کرده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
    0 0
    متاسفانه جنبش فتح درهیچ زمان واقعا با اشغالگران نجنگید . دائما باحماس ناسازگاری کرد .خدا گردن محمود عباسو بشکنه
  • ش. AE ۰۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
    0 0
    کدام تظاهرات باید دست به عمل زد باید خون داد مردم دلیر ایران سر مشق ۸ سال دفاع مقدس برای هر آزادیخواه جهان هست در درجه اول دفاع از وطن و ارمانها باید ملت فلسطین بپاخیزند با این اعمال هیچ کمکی در راه و هدف اونها نخواهد داشت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس