به گزارش مشرق مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق در واکنش به درگذشت احمد راضی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال عراق در اثر ابتلا به کرونا در توییتر نوشت:

احمد راضی درحالی از نزد ما رفت که لباس سبز بر تن داشت؛ رنگی که همیشه آن را دوست داشت و ما هم دوست داشتیم او را در این پیراهن ببینیم. از خدا برای او آمرزش و برای خانواده اش، دوستداران او و همه صبر آرزومندیم. زندگی تمام عراقی ها مهم است. باید به دستورات بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی متعهد باشیم تا اینکه بتوانیم خود و جامعه را حفظ کنیم و از رنج و سختی گه گرفتار آن شده ایم عبور کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
    7 0
    اسمی نوستالژیک در دوران جنگ و فوتبال و اتش بس و... خدا رحمتش کنه. تنها اسمی از انزمان فوتبال عراق که هنوز فوتبال خوبش باعث شده در یادم بمونه.
  • کوروش IR ۰۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
    1 0
    خدارحمتشون کنه؛آفرین رنگ سبز رو یادآوری کنید لطفا جای رنگ سیاه بود و ترتیب رو انگلیس فتنه انگلیسی برعکسش کرد.
  • ناشناس IR ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
    0 0
    خدا رحمتش کنه احمد راضی اسطوره فوتبال عراق هم از نظر فوتبال خوبش که باعث شد تیم ملی فوتبال عراق در زمان جنگ تحمیلی به جام جهانی صعود کند و یک گل هم ایشان در ان بازی هم به تیم ملی بلژیک زد یادش بخیر وهم از نظر اخلاق مورد احترام همه فوتبالدوستان عراق و کل فوتبال عربی و اسیایی و در سطح جهان بود بطوریکه بسیاری از شخصیت های سیاسی و ورزشی از جمله لیونل مسی و رونالدو و ... پیام تسلیت دادند به خانواده اشان و ملت عراق . روحش شاد .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس