کد خبر 1086148
تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۱
بحران کرونا در ۹ شهر استان خوزستان / استفاده از ماسک در همه ادارات و مکان‌های عمومی اجباری می‌شود

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز با اشاره به بهبود وضعیت شهر اهواز و خروج از حالت قرمز گفت: برای مبارزه با شیوع کرونا و کنترل آن می‌بایست استفاده از ماسک در همه ادارات و مکان‌های عمومی اجباری شود.

به گزارش مشرق، فرهاد ابول‌نژادیان اظهار داشت: نتایج بررسی اخیر ویروس کرونا در استان نشان می‌دهد شهرهای آبادان، امیدیه، اندیمشک، ماهشهر، دزفول، رامهرمز، شوش، شوشتر و مسجدسلیمان در وضعیت قرمز قرار دارند.

وی با اشاره به بهبود وضعیت شهر اهواز و تغییر حالت آن افزود: رعایت پروتکل‌ها از سوی مردم اهواز در بهبود وضعیت شهر موثر بوده و در حال حاضر شهر اهواز از وضعیت قرمز خارج و به وضعیت زرد با میزان متوسط خطر تغییر وضعیت داده است.

بیشتر بخوانید:

افزایش بار مراجعات بیماران مبتلا به کرونا در تهران

وزیر بهداشت:  رفتار ویروس در هر منطقه متفاوت است

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز با اشاره به شکننده‌بودن وضعیت موجود گفت: این ویروس ماهیتی اپیدمی و ناشناخته دارد و وضعیت حال حاضر ویروس ناپایدار و شکننده است. تداوم وضعیت با رفتار مردم و رعایت پروتکل‌ها نسبت مستقیم دارد.

وی اظهار داشت: مردم شهرهایی که وضعیت بهتری دارند نباید در رعایت پروتکل‌ها اهمال کنند؛ مردم در شهرهایی که اکنون در وضعیتی با میزان خطر کمتر قرار دارند نیز کماکان نسبت به رعایت مسائل بهداشتی اهمیت ویژه قائل شوند.

ابول‌نژادیان بیان داشت: برای مبارزه با شیوع ویروس کرونا و کنترل آن می‌بایست استفاده از ماسک در همه ادارات و مکان‌های عمومی اجباری شود؛ این پیشنهاد را ارائه و مجدد تاکید می‌کنیم و امیدواریم همکاری لازم در این‌باره صورت گیرد.

وی تصریح کرد: وضعیت شهرهای قرمز خوزستان در حال پایش روزانه است و اگر نیازی به تمهیدات جدی  و اعمال محدودیت‌های جدیدی باشد به ستاد استانی مدیریت کرونا ارائه می‌دهیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • احسان IR ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
    1 0
    جمع کنید بابا ماهشهر نابود شده حتما باید قبرستونا پر شن تا قرنطینه کنید؟ فقط درآوردن حرص مردم رو خوب مدیریت میکنید
  • IR ۰۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
    0 1
    فاجعه ای که شریعتی استاندار مسبب آن است کرونا بیداد میکنه .ولی هیچ محدودیتی وجود نداره .میگن جهنم سر مردم گرفت
  • فاطمه IR ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
    1 0
    من یک دانش اموز دوازدهمی هستم که هر روز میبینم یکی از دوستام که تو یه سالن پشت سر هم نشستیم کرونا میگیره حتما نوبت همه مادانش اموزان میرسه لطفا یه فکری بکنید
  • IR ۰۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
    1 0
    استاندار باید خوزستانی دلسوز باشه نه یه فرد تاجرودر حال تجارت .وقتی به آن شخص توهین کرد فهمیدم بی لیاقت است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس