کفاشیان برگردد 4 عضو هیات رییسه استعفاء می دهند

صادق درودگر هم چنان مخالف سر سخت علی کفاشیان برای حضور در جمع اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال و عهده دار شدن سمت سرپرستی فدراسیون فوتبال است.

به گزارش مشرق، وی اینبار در مصاحبه با برنامه "سلام صبح بخیر" رادیو ایران حرف های انتقادی خود علیه علی کفاشیان را تکرار کرد و گفت: فدراسیون فوتبال مدرسه موش ها نیست که این برود و آن یکی بیاید سرپرست فدراسیون شود. سه ماه دیگر انتخابات برگزار می شود و یکی برای ۴ سال رییس فدراسیون خواهد شد. فیفا بهاروند را تایید کرده است و این جابجایی های مکرر باعث تمسخر فوتبال ایران در مجامع بین المللی خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

کفاشیان: نایب رئیس فدراسیون هستم

شکاف در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال

درودگر: حرفهایم در مورد کفاشیان موضع شخصی بود

عضو هیات رییسه سازمان لیگ در واکنش به این موضوع که علی کفاشیان به تشکیلات مدیریتی فدراسیون فوتبال بازگشته است، گفت: ایشان به فدراسیون باز نگشته است و تنها یک جلسه با طالقانی عضو هییت رییسه برگزار کرده  که در خصوص حضورش در فدراسیون تصمیم گیری شود و بدون درخواست و تایید هییت رییسه بازگشت کفاشیان امکانپذیر نیست. تنها اصفهانیان موافق است و ۴ عضو دیگر هییت رییسه گفته اند در این صورت استعفا خواهند داد. کفاشیان به عنوان عضو هییت رییسه تنها می تواند به فدراسیون بازگردد ولی به عنوان سرپرست نمی تواند. اگر این اتفاق رقم بخورد با قدرت و با افتخار استعفا خواهم کرد ولی در صورت نایب رییسی ایشان استعفا نخواهم کرد.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
    0 0
    سگ زرد برادر شغال، مثلاً آنهایی که استعفا میدهند و آنهایی که استعفا نمیدهند، چه فرقی با هم دارند؟! و چه هنری غیر از به باد دادن پول بیت‌المال داشته‌اند؟!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس