کد خبر 1085939
تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۲
لواندوفسکی

رابرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بایرن مونیخ بخت اول جایزه کفش طلا به شمار می آید.

به گزارش مشرق، دوران تعطیلی ناشی از شیوع ویروس قرنطینه نیز تاثیری روی عملکرد و آمادگی رابرت لواندوفسکی نداشت و او در هفته های اخیر نیز نمایش فوق العاده ای در ترکیب بایرن مونیخ داشته است. ستاره 31 ساله بایرن امروز در نیمه اول دیدار مقابل فرایبورگ موفق شد دو بار دروازه حریف را باز کند تا با اقتدار در صدر جدول بهترین گلزنان بوندسلیگا قرار گیرد.

بیشتر بخوانید:

مهاجم بایرن مونیخ در یک قدمی کسب توپ طلا

حالا و با این دو گل، رابرت لواندوفسکی 33 گله شده و احتمالا فاتح جایزه کفش طلا در اروپا خواهد شد. اگرچه چیرو ایموبییله موفق به زدن 27 گل در سری آ شده، اما مشخص نیست در هفته های اتی ایتالیا می تواند فاصله اش با گلزن لهستانی بایرن را جبران کند یا خیر. هنوز یک نیمه و یک بازی دیگر نیز برای رابرت لواندوفسکی زمان باقی مانده است.

اما لیونل مسی نیز در دیدار دیشب بارسلونا مقابل سویا در گلزنی ناکام ماند تا علاوه بر از دست رفتن دو امتیاز حساس، شانس این ستاره 32 ساله برای دریافت دوباره جایزه کفش طلا کاهش یابد. اما این تنها مشکل مسی نیست و آمادگی فوق العاده تیم هانسی فلیک باعث شده بسیاری از جمله یورگن کلوپ این باشگاه را بخت اول فتح لیگ قهرمانان خطاب کنند.

اگر بایرن مونیخ امسال برنده سه گانه شود، پیش بینی بسیاری حاکی از آن است که رابرت لواندوفسکی از بالاترین شانس برای دریافت جایزه مرد سال جهان برخوردار خواهد بود. بدین ترتیب بعد از لوکا مودریچ، این بار رابرت لواندوفسکی می تواند سلطه میان لیونل مسی و کریستیانو رونالدو را تغییر دهد و روند فعلی نشان از شانس بالای این ستاره گلزن است. رابرت لواندوفسکی اولین بازیکن غیر آلمانی است که در یک فصل بوندس لیگا 33 گل به ثمر رسانده است.

رابرت لواندوفسکی با تاثیر مستقیم روی 37 گل، تاثیرگذارترین بازیکن 5 لیگ معتبر اروپایی این فصل به شمار می‌رود ستاره لهستانی در این فصل بوندسلیگا 33 گل به ثمر رسانده و بیشترین تعداد گل در بک فصل این مسابقات از سال 1976/77 متعلق به دیتر مولر است که در آن فصل با پیراهن کلن 34 گل به ثمر رساند

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس