کد خبر 1085886
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۱
بولتون و ترامپ

رئیس جمهور آمریکا با ابراز خشم خود از اقدام مشاور امنیت ملی سابقش برای انتشار کتاب افشاگرانه گفت که بولتون دیوانه باید بهای بسیار سنگینی برای انتشار اطلاعات محرمانه بپردازد.

به گزارش مشرق، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا در پیامی در توئیتر بار دیگر «جان بولتون» مشاور امنیت ملی سابق آمریکا را به دلیل کتابی که قصد دارد طی روزهای آینده منتشر کند، مورد انتقاد قرار داد.

وی در این پیام توئیتری نوشت: «من سرانجام با "استیو اشمیت" مشاور سیاسی شکست خورده، اتفاق نظر پیدا کردم که وی "جان بولتون" دیوانه را مردی نفرت‌انگیر دانسته که در انجام وظیفه‌اش در حمایت از آمریکا شکست خورد و تاکید کرده که هرگز به وی نباید اجازه داده شود تا دوباره در دولت فعالیت کند.»

بیشتر بخوانید:

قاضی آمریکایی چاپ کتاب «بولتون» را مجاز دانست

ترامپ در ادامه این پیام توئیتری نوشت: «بولتون که من وی را بازگرداندم و به وی یک فرصت دادم با انتشار اطلاعات محرمانه (در حجم وسیع) قانون را نقض کرد. وی باید بهای بسیار سنگینی برای این کار بپردازد. این موضوع نباید هرگز دوباره اتفاق بیفتد.»

با وجود آنکه کاخ سفید تمام تلاش خود را به کار گرفت تا مانع از انتشار کتاب افشاگرانه «جان بولتون» مشاور امنیت ملی سابق آمریکا شود، اما «رویس لامبرت» قاضی منطقه‌ای آمریکا روز شنبه برای انتشار این کتاب چراغ سبز نشان داد. 

از روز پنجشنبه انتشار بخش‌هایی از کتاب بولتون به بمبی خبری در رسانه‌های جهان تبدیل شده است. او در این کتاب به افشاگری علیه ترامپ و اعضای کابینه‌اش پرداخته است.

قرار است که روز سه‌شنبه به طور رسمی این کتاب منتشر شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حمیدرضا IR ۰۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
    1 2
    با سلام عرض ادب و احترام ....... """"" آنروزیکه بولتون در سمینار نفاق ضد ایران حضور داشت باید به عاقبت کار می اندیشدی __ پمپیو هم کم برای تنش در سیاست خارجی نسبت به ایران کوتاهی نداشت ..... محکوم به هلاکت هستید .... التماس دعا """""

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس