کد خبر 1085836
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۷
آتش سوزی

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران وقوع حریق در پارکینگ عمومی پردیس خبر داد و گفت: در این حادثه ۲۴ خودرو خسارت دیده است.

به گزارش مشرق، سردار کیومرث عزیزی، از وقوع حریق در پارکینگ عمومی پردیس خبر داد و اظهار داشت: این حادثه ظهر امروز شنبه ۳۱ خرداد ماه به وقوع پیوسته است.

بیشتر بخوانید:

آتش سوزی بارانداز کالا در شهرری

عزیزی در تشریح جزئیات این حادثه گفت: با اعلام حادثه مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مأموران انتظامی به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه آتش نشانان نیز در این حادثه برای امدادرسانی حاضر شده بودند افزود: خوشبختانه در این حریق خسارت جانی نداشتیم و ۲۴ خودرو خسارت دیدند.

وی عنوان داشت: علت وقوع این حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
    4 0
    شک ندارم یه ارتباطی با مبارزه با فساد در درون نظام داره. این اتش سوزی ها ده درصد نه بیست درصدش اتفاقی و غیر عمد هست. این نوعی فرستادن پیام هست که اگه بخوایین با فساد مبارزه کنین ما هم براتون هزینه می تراشیم و از طرفی هم با روان مردم بازی می کنیم تا عصبی بشن. دم کلفت ها رو بکشونین پای محاکمه. مرگ یه بار شیون هم یه بار.
  • IR ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
    0 0
    خوشبختانه خسارت جانی نداشتیم، هم چقدر این روزها مد شده! هرچی میشه همه اینو میگن. باباجان خسارت ماشین این روزها دست کمی از جانی نداره، با این قیمتها
  • IR ۲۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
    0 0
    دوربین های مداربسته رو چک کنید تا ببینید کی بوده. هرچند با گفتن یه "از قصد انجام ندادم و حادثه بوده" و یکم اشک تمساح ، آزادش میکنید..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس