سیدعباسی: نگران سلامتی همه هستیم اما با قدرت لیگ را ادامه می دهیم

مربی تیم فوتبال شهرخودرو مشهد تاکید کرد که این تیم با تمام قوا در ادامه لیگ برتر شرکت میکند.

به گزارش مشرق، سید داوود سیدعباسی در خصوص اینکه آیا تیم شهرخودرو برای دیدار هفته آینده با ذوب آهن در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال کشورمان آمادگی دارد یا خیر گفت: ما در این مدت تمرینات گروهی خوبی انجام دادیم و در زمان تعطیلی تمرینات هم بازیکنان به صورت علمی تمرینات انفرادی انجام می‌دادند. خوشبختانه مشکل خاصی نداریم و مصدومی هم نداریم. فردا هم قرار است با پرسپولیس بازی دوستانه داشته باشیم، در مجموعه آماده شروع لیگ هستیم.

وی ادامه داد: ما از روز اول روی سلامتی جامعه فوتبالی و مردم تاکید داشتیم و نگران سلامتی همه هستیم. می‌دانیم که امسال لیگ سخت و فرسایشی را پشت سر گذاشتیم که کار همه را سخت کرده است.

بیشتر بخوانید:

لیگ را در شهرهای سفید برگزار کنند

مربی تیم فوتبال شهر خودرو افزود: امسال لیگ بی سابقه‌ای را تجربه کردیم. الان در شرایطی قرار داریم که سلامتی همه در خطر است، می‌بینید که بعضی تیم‌ها مصدومیت‌های بدی هم دادند اما با این شرایط آماده حضور در لیگ هستیم.

سید عباسی در پاسخ به این سوال که به نظرش شهرخودرو امسال چه جایگاهی در لیگ برتر کسب می‌کند، تاکید کرد: با وجود نگرانی که بابت سلامتی وجود دارد اما ما با تمام توان در لیگ شرکت می‌کنیم و شانس خوبی هم برای کسب سهمیه داریم. در این دو سال تلاش مجموعه شهرخودرو این بوده که بتواند حداقل سهمیه آسیایی را کسب کند.

وی درباره شرایط شهرخودرو در لیگ قهرمانان آسیا و برگزاری بازی‌ها در یک کشور متمرکز، گفت: ما همان‌طور که از قوانین کشور خودمان برای برگزاری لیگ تمکین می‌کنیم، از قوانین لیگ قهرمانان آسیا هم پیروی خواهیم کرد. البته اینکه قرار است بازی‌ها در یک کشور متمرکز برگزار شود خیلی برای ما تفاوت ایجاد نکرد چون قبل از این هم ما فقط مهمان بودیم و میزبانی با حضور هواداران‌مان انجام ندادیم.

مربی تیم فوتبال شهر خودرو درباره وضعیت خارجی‌های این تیم عنوان کرد: میراسلاو اسلاوو در کشور خودش به صورت اختصاصی تمرین کرده و فقط از تمرینات گروهی دور بوده، به خاطر همین او را برای بازی فردا با پرسپولیس در اختیار نداریم اما ممکن است به بازی با ذوب‌آهن برسد. مربی ما هم کنار ماست و به مجموعه کمک می‌کند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس