کد خبر 1085419
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۵
مجرم نمایه

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت: تلاش محیط بانان سخت کوش برای یافتن مرد سنگدلی که اقدام به کشتن سگ ماده باردار، کرده بود نتیجه داد.

به گزارش مشرق، حمید ریگی فرمانده یگان حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت: تلاش محیط بانان سخت کوش سیستان و بلوچستانی برای یافتن مرد سنگدلی که اقدام به کشتن سگ ماده باردار، نتیجه داد.

او افزود: در پی انتشار فیلمی دلخراش در روز سه شنبه مورخ ۲۷ خرداد ماه سال جاری از صحنه کشتار یک سگ ماده باردار در فضای مجازی در حاشیه شهر زاهدان، یگان حفاظت این اداره کل پس از تحقیقات میدانی و اقدام عملیاتی، ظرف ۴۸ ساعت موفق به شناسایی عامل این رفتار غیر انسانی شدند.

بیشتر بخوانید:

تلاش یک محیط‌بان برای تشنه نماندن حیوانات +فیلم

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان ادامه داد: عامل این اقدام وحشیانه به کمک شاهدان ماجرا توسط محیط بانان شناسایی، دستگیر و به همراه مستندات موجود به مقامات قضایی تحویل شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • اسداله باقرکاظمی IR ۲۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
    0 1
    باسلام البته کار این ادم سگ کش درست نبوده ما در شهرک فاطمیه و بنیاد مسکن گیلاوند (دماوند) روبروی اردوگاه امام صادق ساکن هستتیم تدادی سگ ولگرد از سر شب تا صبج در این محل که چند سطل زباله هم گذاشته اند با هم درگیر میشوند و با صدای گوش خراششان اعصاب همه را داغون کرده و هیچ نهادی هم کاری نمیکند حالا اگه یکی به این سگ های وحشی که شب زن و بچه جرات رفت و آمد ندارند را چخ کنه تمام فضای مجازی مدافع حیوانات میشوند و اگه کسی هم یک سنگ زد و خدای ناکرده سگی مرد سرو کله محیط بانان پیدا شده و به عنوان قاتل بی رحم دستگیر و اینجوری صدا میکه آیا این محیط بان خدوم نمیتواند این سگ ها را جمع کند چون من میخوام اسلحه بخرم و این سگ ها را نابود کنم چون بیچاره سدیم از دستشون باتشکر از شما و هنرمندی محیط بانان که هنرمندانه این جنایتکار و قاطل بی رحم را با جانفشانی دستگیر کردند و امیدوارم مدال شحاعت را دریافت فرمایند با سپاس
  • IR ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
    2 1
    اینقدر با چوب تو سرش بزنید که مثل سگ زوزه بکشه، بعد هم مقطوع النسلش کنید این وحشی بی وحدان را.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس