کد خبر 1085293
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۷
محمد انصاری

شاید باورش سخت باشد که فوتبالیستی از تماشای مسابقات فوتبال آن هم از طریق تلویزیون بیزار باشد، اما این عین حقیقت است.

به گزارش مشرق، اینکه فوتبالیستی از تماشای فوتبال بیزار باشد مثل این است که یک هنرپیشه سینما علاقه‌ای به تماشای فیلم‌های سینمایی نداشته باشد! امکان ندارد؟ بله! در ایران نمونه‌های زیادی داریم که فیلم‌های خودشان را هم هرگز نگاه نکرده‌اند! در فوتبال هم این امکان وجود دارد! باتوجه به مصدومیت شدید محمد انصاری و پارگی صلیبی این فوتبالیست خوش‌اخلاق بد ندیدیم گزارشی فانتزی در همین ارتباط تهیه کنیم، چراکه این صفت بارز انصاری است!

بیشتر بخوانید:

همه مصدومیت های سنگین لیگ نوزدهم +عکس

انصاری از تلویزیون فوتبال تماشا نمی‌کند!
باورش خیلی سخت است، اما محمد انصاری، چپ‌پای پرسپولیس هیچ علاقه‌ای به تماشای فوتبال آن هم از تلویزیون نداشته و بیشتر دوست دارد در زمین بازی کند! امید یوسفیان همکار جوان ما تعریف می‌کرد: «دفعه اول که محمد انصاری مصدوم شده بود برای تهیه گزارش به منزل او رفته بودیم. از او پرسیدم در دوران نقاهت پس از عمل جراحی به سر می‌بری و مجبوری در خانه باشی. چه‌کار می‌کنی که حوصله‌ات سر نرود؟ در خانه فوتبال نگاه می‌کنی حتماً؟ اما محمد انصاری جواب جالبی داد و گفت که اصلاً از تلویزیون فوتبال خارجی تماشا نمی‌کنم و طرفدار هیچ تیمی هم نیستم! با تعجب فراوان پرسیدم حتی ال‌کلاسیکو و بازی رئال‌مادرید و بارسلونا؟ بلافاصله جواب داد حتی ال‌کلاسیکو هم تماشا نمی‌کنم، چون دوست دارم فوتبال بازی کنم!»

جادوگر تا چند سال پیش فوتبال نگاه نمی‌کرد!
روزی ابوالفضل جلالی پیشکسوت مطبوعاتی و دوست صمیمی علی کریمی در مورد این بازیکن به ما گفت: «کریمی اگر نیاز مالی نداشت، از فوتبال خداحافظی می‌کرد، چون علاقه‌ای به فوتبال نداشت. این کمبود انگیزه در ابتدا باعث شد خود من و بعد بقیه دوست‌داران او افسوس بخورند. او یکی از استعدادهای جهانی بود، اما پشتکار و همت لازم را نداشت. در حال حاضر، اما اوضاع تغییر کرده و او به فوتبال علاقه‌مند شده است و تلاش‌هایی هم می‌کند، اما او نمی‌تواند در فوتبال ایران موفق شود یا مربی پرسپولیس شود، چراکه آدم روراستی است و انتظار دارد، حرف و عمل افراد یکی باشد.» شاید برای شما جالب باشد بدانید علی کریمی در زمان بازی و تا همین چند سال پیش اصلاً فوتبال تماشا نمی‌کرد. او بعدها که به کلاس‌های مربیگری رفت کمی علاقه‌مند شد و بیشتر از قبل فوتبال تماشا کرد!

گزارشی جالب از بی‌علاقگی فوتبالیست‌ها به تماشای فوتبال؛ «انصاری» ال‌کلاسیکو را هم تماشا نمی‌کند!

البته نمونه‌های خارجی بازیکنان بی‌علاقه به تماشای فوتبال به مراتب بیشتر از داخلی هاست که برخی از آن‌ها عبارتند از...

فان‌دایک: بازی‌های لیورپول را هم نگاه نمی‌کنم!
ویرجیل فان‌دایک چندی پیش در مصاحبه با وبسایت باشگاه لیورپول گفت: «راستش را بخواهید من خیلی فوتبال تماشا نمی‌کنم. به خصوص بازی‌های این فصل را اصلاً ندیده‌ام و در این مدت که قرنطینه هستیم فقط یک بازی دیده‌ام که آن هم مربوط به دوران خیلی قدیم است که در هلند بازی می‌کردم. نمی‌دانم چرا ولی من این‌طور هستم.» مدافع هلندی لیورپول در ادامه این‌باره افزود: «بازی‌ای که دیدم متعلق به اولین روزهای فوتبالی‌ام در هلند بود، زمانی که در پست دفاع راست بازی می‌کردم. باورم نمی‌شد که آن‌طور بازی کرده‌ام. این بازی را هم به این خاطر نگاه کردم که آن روزها هیجده، نوزده ساله بودم و بازی خودم را ندیده بودم. یک بار که تلویزیون را می‌گشتم دیدم یک کانال آن بازی را پخش می‌کند و نگاهش کردم. دلم برای فوتبال نگاه کردن و البته فوتبال بازی کردن تنگ شده. من امسال هیچ‌کدام از بازی‌های لیورپول را نگاه نکردم. بعضی لحظات حساس بازی‌ها را در شبکه‌های اجتماعی دیده‌ام. نگاه کردن خلاصه بازی‌ها لذت‌بخش است ولی تماشای کل بازی‌ها نه زیاد.»

لطفاً تعجب نکنید، اما مارک آندره تراشتگن هم شبیه ستاره خط دفاعی لیورپول است. گلرسرشناس بارسلونا در این رابطه می‌گوید: «وقتی به مردم می‌گویم هیچ نظری در مورد فوتبال ندارم می‌خندند. من زیاد فوتبال نمی‌بینم، به جز هنگامی که بازی مهمی برگزار شده و یا دوستم بخواهد بازی را تماشا کند. بعضی اوقات آن‌ها از من اسم بازیکنان را می‌پرسند و من نمی‌دانم. به عنوان مثال در لالیگا این موضوع برای من خیلی اتفاق می‌افتد. من اسامی بازیکنان را نمی‌دانم و بعدها با تماشای فیلم متوجه نام‌شان می‌شوم.»

همچنین باید به اسامی همچون گابریل باتیستوتا، کارلوس توز، کارلوس ولا و خیلی‌های دیگر نیز در زمره چنین فوتبالیست‌هایی قرار می‌گیرند که علاقه‌ای به تماشای مسابقات فوتبال از تلویزیون ندارند!

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس