کد خبر 1085135
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۹
زنوزی

مسئولان فدراسیون فوتبال طی تماسی با مالک باشگاه تراکتور تبریز، از او خواستند نماینده‌ای به فدراسیون بفرستد تا با او صحبت کنند.

به گزارش مشرق، مسئولان فدراسیون فوتبال طی تماسی با زنوزی، با او درباره اتفاقات اخیر فوتبال کشور و طوماری که به امضای اعضای برخی تیم‌های لیگ برتر فوتبال رسید، صحبت کردند.

با توجه به اینکه مالک باشگاه‌های تراکتور و ماشین‌سازی تبریز در ایران حضور ندارد، مدیران فدراسیون از زنوزی خواستند نماینده خود را به ایران بفرستد تا در خصوص مسائل اخیر گفت‌وگو کنند.

همچنین مطابق صحبت‌های انجام شده، قرار شد طوماری که توسط برخی بازیکنان و مربیان امضا شد، به فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال نشود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • محمد IR ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
    16 2
    اگه میخوایم این فوتبال رو برای همیشه از دست مافیای دو تیم در بیاریم تیمهای شهرستانی باید متحد بشن تا عدالت قربانی نشه ... این چند وقت تراکتور و زنوزی و بقیه تیمها خیلی هزینه دادان هم مالی و هم غیر مالی ... لطفا اگه میخوایم فوتبالمون پیشرفت کنه باید این قضایا تموم شه که 2 تیم برا کل لیگ تصمیم بگیرن !!!
    • امیر IR ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
      6 0
      فقط یک تیم برای فوتیال ایران تصمیم میگیره، همون تیمی که باعث شد کیروش بره و دوران دست به دعا بردن برای مساوی دیگر تیم ها و باخت فلان تیم به فلان تیم تا ایران صعود کنه و....... شروع بشه.
    • محسن IR ۲۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
      0 0
      یه تیم. اتفاقا استقلال بخاطر رقیب بودن با پرسپولیس داره بیشترین ضربه ها رو میخوره.
    • محمدرضا IR ۲۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
      0 7
      به جای جوسازیهای غلط، بهتره عملکردتونو بررسی کنین و ببینین اشتباهتون کجاست که با این همه هزینه نتیجه نمیگیرین و متوسل به تحریک بقیه و لطمه به عزت و آبروی کشور میشین ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس