کد خبر 1085094
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۶
قتل های ناموسی

حسین دارابی، در صفحه اینستاگرام خود نسبت به قتل های ناموسی اخیر واکنش نشان داده و آن را با غیرت شهدا مقایسه نموده است.

به گزارش مشرق، حسین دارابی در صفحه اینستاگرام خود به قتل های ناموسی اخیر و مقایسه آن با غیرت و ناموس دوستی شهدا پرداخت و نوشت:


چند روزی هست که شاهد منتشر شدن قتلهایی هستیم که قتل‌های ناموسی نام گرفتن، از این جهت اسمش قتل ناموسیه که پای ناموس وسطه، پای یک زن یا یک دختر بی‌دفاع و بی‌پناه وسطه. خیلی دل‌ها به‌درد میاد این جنایات رو می‌شنوه امروز زیر مطلب یکی از این جنایات ناموسی شخصی کامنت گذاشته بود، نتیجه اسلام ناب محمدی. منم این پست رو نوشتم برای هرکسی که فکر میکنه ذره‌ای اسلام در این قتل‌ها تاثیر داشته اسلام ناب محمدی شهدای ماهستن، تنها کسانی که آیینه تمام‌نمای اسلام ناب هستن، شهیدان هستن.

همه شهدا، حتی روحانیون رو هم نمیشه مظهر اسلام دونست. چون روحانی فاسد هم داریم. ولی شهید فاسد نداریم، همه شهدا خالص شدن و رفتن اتفاقا شهدا رو شاید بشه به قتل‌های ناموسی مرتبط ساخت، اما نه قتلِ ناموس، بلکه قتل برای ناموس فداکردن خود برای ناموس.

اسلام این شهدارو تربیت کرد که خم به ابروی ناموس نیفته، آب تو دل ناموس نلرزه. ناموس دلش گرم باشه که وقتی کوچکترین خطری تهدیدشون کرد، سینه‌های سپر کرده مردانِ مرد سپری میشه جلوی خطر مرد دست‌پروده اسلام امنیت تمام و کمال به ناموسش میده. نه اینکه ناامنش کنه. تا جایی که پیامبرمون وقتی با پای برهنه در تشییع جنازه معاذ شرکت کرد و ملائک رو دید که به تشییع اومدن، به مادر معاذ تبریک گفت از تربیت چنین پسری، ولی وقتی در قبر گذاشته شد، به مادرش گفت الان معاذ دچار عذاب شد، چون در خانه #کمی بداخلاق بود.

یعنی حتی اگر یار نزدیک پیامبر هم باشی و کمی بداخلاق باشی با ناموست و خانواده‌ات، عذاب میشی، چه برسد به.....


حاصل غیرت باید محبت و امنیت باشد، کجا این جنایات را می‌توان غیرت نام گذاشت؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 19
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
    23 7
    وقتی ناموس جلوی چشم پدر بی ناموسی میکنه چی؟!!! پدر باید چکار کنه؟! بشینه نگاش کنه؟! اونم انسانه و از کوره در میره بخصوص اگه رسانه ها و شبکه ها ذره ای غیرت براش گذاشته باشن! نمیگم این قتلها کار درستی بوده نه بلکه ما که از دور ماجرا رو میخونیم خودمون رو بذاریم جای اون پدر و بعد قضاوت کنیم.
    • TR ۲۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
      14 5
      متاسفانه شاهد هستیم عده ای با ظاهر حزب اللهی کارشان شده فرشته تراشی از دختران بی حجاب و حتی فاحشه و محکوم کردن پدرانی که دیگر بیش از این چنین ننگی را تحمل نکرده اند. اباحه گری یعنی همین.
  • IR ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
    21 0
    انسان های خدایی که شهدا یکی از مظاهرش هستند چه قدر دوست داشتنی هستند
  • IR ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
    7 5
    احسنت
  • IR ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
    16 17
    مشکل بعضی ها اینه که ناموس پرست هستن " خداپرست" نیستن. اگر خدا رو میپرستیدند این کار ها رو نمیکردند
    • TR ۲۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
      4 3
      اگر خدا پرست هستی محال است تحمل کنی ناموست فاحشه شده.
    • IR ۰۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
      4 5
      کسی که غیرت ندارد خدا پرست نیست
  • IR ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
    1 12
    مغلطه نکن مشرق .
  • IR ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
    30 3
    قتل های ناموسی اخیر نتیجه سند کثیف 2030 و فسادی بود که بهش رای دادن نتیجه اسلام ناب محمدی شهید سردار سلیمانی و شهید حججی هست نتیجه اسلام ناب محمدی دختران تحصیلکرده و نخبه محجبه هست که تعدادشان روزبروز به کوری دشمنان بیشتر میشه
  • حامد IR ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
    5 11
    شرق دروغگو دیکتاتور
    • IR ۲۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
      1 1
      آفریییییییین روزنامه شرق واقعا دروغگو و دیکتاتوره خائن و وطن فروش یادت رفت
  • IR ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
    12 0
    درو د برشهدا و تمام انسانهای پاک
  • کارشناس IR ۲۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
    6 1
    فرزندان ناباب حاصل درامدهای غیر حلال هستند. کودکان مقصر نیستند این والدین هستند که درست عمل نمیکنند. شاید فرزندی بی بندو بار باشد ولی حتما یک جای کار ایراد دارد. در کشور ما هیچ وقت دنبال ریشه یابی نبوده ایم چون همیشه ریشه تمام مشکلات خودمان هستیم و سعی میکنیم ذهن ها را منحرف کنیم.
    • IR ۰۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
      4 4
      نه لزوما اینطور نیست. مگر لقمه ای که حضرت نوح علیه السلام به پسرش داده بود حرام بود؟ خیر. خود آن پسر دنبال کفر و گناه رفت. الان دختران خودشان می خواهند که عروسک باشند.
  • سهند IR ۲۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
    5 3
    بعد از چن سال غیرت و شرف ایرانی ظاهرا تکونی خورده
  • IR ۲۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
    8 3
    کاری با اشتباه این پدر ندارم ولی بعضیا واقعا کمترین ارزشی واس بقیه قائل نیستن و چه بسا حال میکنن روابط بقیه رو هم خراب کنن به هر طریقی شده میخوان خوشگلیشونو بکنن تو چشم نامزد یا شوهر ادم این وسط اعتماد به نفس و روان و خانواده چند صد نفر بهم میریزه اصلا واسشون مهم نیست
  • محمد IR ۲۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
    4 0
    وقتي گفته ميشود سردار دل ها عزيز دل ها حاج قاسم سليماني ميدانيد چرا ؟ بنده به شخصه كوچكترين شناختي از ايشان نداشتم تا اين كه صحبتهاي ايشان را در جمع بسيجيان و نيروهاي نظامي شنيدم كه خطاب به انها گفت دوستان من حتي خانم ها و دختر خانم هايي كه به انها بي حجاب و بد حجاب گفته ميشود مثل ناموس و دختران خود ما هستند ناموس اين كشور و خود ما يعني اينكه نبايد با خشونت و تندي با انها برخورد كرد چرا كه باعث دوري بيشتر انها از اسلام خواهد شد اشتباح نكرده باشم در تلويزيون برنامه اي وجود داره با اسم از رنگ جيغ تا خدا كه دقيقأ همين مورد را نشان ميدهد و اينكه كشتن پايان بي ناموسي نبست بلكه تازه شروع و گسترش يك ناهنجاري بسيار زشت و آبروريزي و انگشت نما شدن در كل كشور و مردم جامعه است
  • IR ۲۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
    2 2
    بعضی کسانی که به عنوان بی ناموسی ازین جنایات پشتیبانی میکنن بهتره بشینند جلوی آیینه و هزار و یک عیب وایراد خودشان را ببینند و بعد راجع به کسانی که دستشان ازین دنیا کوتاه شده ابراز فضل بفرمایند حماقت انسان ‌پایان ندارد
  • IR ۰۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
    0 1
    دلسوزان انقلاب چقدر گفتن دولت ها دارند کاری میکنند که دختر و پسر های 8 تا 10 ساله به بلوغ زود رس میرسند و فاجعه فرهنگی و اجتماعی رخ خواهد داد اما دولتهای اصلاح طلب خاتمی و روحانی بیشتر از قبل باعث بلوغ زودرس نوجوانان شدند فساد و فحشا در دولتهای اصلاح طلب انقدر افزایش پیدا کرد که از حد گذشت یادتان هست شعار خاتمی چی بود ازادی دختر و پسر ها یادتان هست شعار روحانی چی بود کنسرت و رقص و شادی از نوع بی بند و باری روحانی اینم گفت : یک عده میخوان ملت رو به زور به بهشت ببرند اینم عاقبت جهنمی که روحانی بهتون وعده داده بود علی برکته الله لعنت بر حزب فاسد و منافق اصلاحات و اصوالگراهای اصلاح طلب

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس